Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 15. november 2005, 19:34

Jeg søger et af flg.

Canon Powershot s1 is
Canon Powershoy A20

Krav
Kvittering
Garanti
ingen skader

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Teffer" (22.11.2005, 19:24)

2

onsdag, 16. november 2005, 06:28

Går og overvejer, at skifte mit Canon IS S1 ud med noget mere avanceret - evt. et EOS 350D. Så muligvis - hvis prisen er god.

Det er fra slutningen af december sidste år. Der er kvitt., orig. æske med div. kabler og SW. Fin stand og ingen skader, da det er "mit lille barn". ;)

Desuden følger der en Tamrac taske med - (Ny pris ca. 200) ->

Og en lyn hurtig UNiROSS-lader og 10 stk. UNiROSS 2300 mAh AA batterier - (Nypris: ca. 400 kr.)

Hvad ville du evt. byde for alt dette ?

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Bentzin" (16.11.2005, 07:26)

3

onsdag, 16. november 2005, 13:38

Bentzin
1500kr pp

Jeg er meget interesseret.

4

onsdag, 16. november 2005, 13:46

Citeret

Originally posted by Teffer
Bentzin
1500kr pp

Jeg er meget interesseret.

Ved godt det er brugt - men synes det er lige lovlig meget at tabe 2200 kr. på dette sæt, som faktisk ikke er brugt andet end et par gange om måneden. Taske og 4 af batterierne er fra foråret (april i år).
Overvejer lige om det er det værd. Da jeg er meget tilfreds med det.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (16.11.2005, 13:48)

5

onsdag, 16. november 2005, 14:12

1650pp

Edit:
Til bentzins ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (16.11.2005, 15:20)

6

onsdag, 16. november 2005, 15:05

Hvis det er bentzin så er det et godt bud du skal ikke forvente at få mere for det.

Selvom det i bund og grund er mere værd for du ikke mere for det når det skal sælges compact kameraer falder utrolig meget i pris.

Kameraet koster ikke engang 2500 fra ny også dyrt er batterier og taske jo heller ikke :(

Hvis du kan finde penge til en afløser som 350D ville jeg tage hans bud det er rimeligt for begge parter.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

7

onsdag, 16. november 2005, 15:21

Citeret

Originally posted by _WHAT_
Hvis det er bentzin så er det et godt bud du skal ikke forvente at få mere for det.

Selvom det i bund og grund er mere værd for du ikke mere for det når det skal sælges compact kameraer falder utrolig meget i pris.

Kameraet koster ikke engang 2500 fra ny også dyrt er batterier og taske jo heller ikke :(

Hvis du kan finde penge til en afløser som 350D ville jeg tage hans bud det er rimeligt for begge parter.

Yes, det var til bentzin

Bruger den helt almidelige AA Batterier?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (16.11.2005, 15:22)

8

onsdag, 16. november 2005, 15:29

ja den bruger helt almindelige AA batterier og er godt klar over det du skrev var til bentzin var mest hvis han overvejede det så var det et godt bud.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

9

onsdag, 16. november 2005, 16:33

Citeret

1650pp

Edit:
Til bentzins ;)

Er det okay, jeg lige tjekker de økonomiske muligheder i morgen og melder tilbage ?

10

onsdag, 16. november 2005, 16:36

Citeret

Originally posted by Bentzin
Er det okay, jeg lige tjekker de økonomiske muligheder i morgen og melder tilbage ?

Okay..:)

Hvis det er at du vælger at sælge den, hvornår har du såtænkt dig det?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (16.11.2005, 16:36)

11

onsdag, 16. november 2005, 16:41

Citeret

Citeret

I løbet af den kommende uge, alt afhængig af, hvad jeg finder ud af i morgen. Passer det ind i dine planer ?

12

onsdag, 16. november 2005, 21:39

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

I løbet af den kommende uge, alt afhængig af, hvad jeg finder ud af i morgen. Passer det ind i dine planer ?
q

Alt efter torsdag (imorgen) passer mig fint.. der har je penge nok i hvert fald ;) .. har du evt et lille compact flash card der kan følge med?.. ellers kan jeg også bare selv købe en..

Der følger selvfølgelig det 32mb CF-kort, som fulgte med da jeg købte det.
Muligvis kan der følge et 1Gb High Speed CF-kort. (½ år gammelt (+300 kr.) alt efter om jeg selv, evt. køber et pakketilbud.
Men skal lige se på mulighederne og regne lidt på det - da jeg skal ha' en elevationsseng. Melder tilbage i morgen.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (16.11.2005, 21:39)

13

torsdag, 17. november 2005, 14:57

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

q

Alt efter torsdag (imorgen) passer mig fint.. der har je penge nok i hvert fald ;) .. har du evt et lille compact flash card der kan følge med?.. ellers kan jeg også bare selv købe en..

Der følger selvfølgelig det 32mb CF-kort, som fulgte med da jeg købte det.
Muligvis kan der følge et 1Gb High Speed CF-kort. (½ år gammelt (+300 kr.) alt efter om jeg selv, evt. køber et pakketilbud.
Men skal lige se på mulighederne og regne lidt på det - da jeg skal ha' en elevationsseng. Melder tilbage i morgen.

Hehehe..
Sådan en dingenot har jeg også lige fået :)..

Har du fået regnet på sagerne?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Teffer" (17.11.2005, 15:01)

14

torsdag, 17. november 2005, 15:29

Citeret

Hehehe..
Sådan en dingenot har jeg også lige fået :)..

Har du fået regnet på sagerne?

Ja lidt - men skal ud og se på seng om lidt. Den "bette" knægt kører Daddy om 1 times tid. Så hvis den jeg har kigget på, er god nok, så sku' der være "luft nok" til lidt "snold". ;)

15

lørdag, 19. november 2005, 23:06

Vi giver bent lidt tænketid.. imens søger jeg videre

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Teffer" (22.11.2005, 19:24)

17

fredag, 25. november 2005, 00:36

Ved ikke om det er noget du kan bruge, men Føtex har et Canon IS S1 til 1999 (5. nederste sider) i deres julekatalog
Hvis du ikke lige ved hvor der findes en butik, så kig her: http://www.fotex.dk/internet/fotex/fotex.nsf -> Information -> Hvor ligger Føtex

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (25.11.2005, 00:39)

18

fredag, 25. november 2005, 14:50

tak for tippet:)

men mine erfaringer med føtex og deres "bytte service" er langt fra noget der er værd at råbe hurra for, kan godt være nogen har haft gode, men ikke mig..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.