Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 24. juni 2003, 21:20

CPU : AMD Athlon XP Palomino 1800+
- Salspris : 250 kr Incl. fragt
- Nypris : 525 kr Incl. fragt

BUNDKORT : Soyo SY-KV7 DRAGON Plus! (KT266A) med Global Win FA420 på NB.
- Salgspris : 400 kr Incl. fragt

Hvid Icemat
(HELT NY / ALDRIG BRUGT)
- Salgspris : 160 kr Incl. fragt
- Nypris : 205 kr Excl. fragt.

TRÅDLØS OPTISK MUS : Microsoft Optical Blue.
(NÆSTEN IKKE BRUGT)
- Salgspris : 250 kr Incl. fragt
- Nypris : 365 kr Incl.. fragt.

TRÅDLØS TASTATUR & MUS : Logitech Cordless Desktop iTouch 2001.
- Salgspris : 390 kr Incl. fragt
- Nypris : 545 kr Incl. fragt.

H20-KØLEHOVEDE : DangerDen Radeon (3/8").
(Til Radeon Grafikkort)
(HELT NY / ALDRIG BRUGT)
- Salgspris : 400 kr Incl. fragt
- Nypris : 570 kr Incl.. fragt.

H20 / RADI : Black Ice Extreme II (1/2").
(Kun et par måneder gammel)
- Salgspris : ??? kr Incl. fragt
- Nypris : 1039 kr Incl. fragt.

BUNDLE :
CPU & Bundkort.
- Salgspris : 600 kr Incl. fragt

CPU & Bundkort & Icemat.
- Salgspris : 740 kr Incl. fragt

CPU & Bundkort & Icemat & Cordless Desktop.
- Salgspris : 1040 kr Incl. fragt

Salgsbetingelser :
- Jeg sender ikke pr. efterkrav da jeg har oplevet før at køberen ikke hentede varen.

Jeg har også en masse originale VHS-film som er til salg. Du kan se på listen hvilke det drejer sig om på : www.GrillRotten.dk/Salg/VHS.htm
Hvis du er interesseret i nogle af filmene, så skriv en PM til mig med titlerne og et realistisk prisforslag så kan vi måske finde ud af en handel.

Alt jeg har til salg er naturligvis i orden.

Hvis du har ICQ, så kontakt mig der istedet for her da jeg oftere er online på ICQ og det er lettere at snakke om tingene der.

Sidste Opdatering : 24 Juli 2003.

Dette indlæg er blevet redigeret 17 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (24.07.2003, 17:11)

3

søndag, 29. juni 2003, 16:02

er kabinettet stadig til salg?

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Kabinet : Chieftec Scorpio FullTower (TA-10BD, ATX, Black) Incl. 340w PSU og 2 stk 80mm kabinetblæsere
- Salgspris : 500 kr Excl. fragt
- Nypris : 974 kr Incl. fragt
- Kabinettet sendes helst ikke da det sikkert vil koste en del.

CPU : AMD Athlon XP Palomino 1800+
- Salspris : 250 kr Incl. fragt
- Nypris : 525 kr Incl. fragt

Icemat Hvid (Helt ny og aldrig brugt)
- Salgspris : 160 kr Incl. fragt
- Nypris : 205 kr Excl. fragt.

Salgsbetingelser :
- Sender ikke pr. efterkrav.

Jeg har også en masse originale VHS-film som er til salg. Du kan se på listen hvilke det drejer sig om : www.GrillRotten.dk/Salg/VHS.htm
Hvis du er interesseret i X antal film, så skriv en PM til mig med dem og et realistisk prisforslag så kan vi måske finde ud af en handel.

Alt jeg har til salg er naturligvis 100% i orden.

5

søndag, 29. juni 2003, 18:26

hmm ska vi sige 350 + porto for kabinet?

bare et bud

6

søndag, 29. juni 2003, 18:43

Citeret

Originally posted by silver
hmm ska vi sige 350 + porto for kabinet?

bare et bud

Nope. Så kan jeg lige så godt beholde det og så bygge en af mine gamle computere ind i det...

Der skal flere penge på bordet end 350 før det er værd at sælge...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (29.06.2003, 18:54)

7

søndag, 29. juni 2003, 21:37

hmm okay.... kan lige se her til den 1 hvad jeg har at gøre med af penge.... men hvis jeg skal give 500 dask er det med porto....

8

mandag, 30. juni 2003, 17:30

Citeret

hmm okay.... kan lige se her til den 1 hvad jeg har at gøre med af penge.... men hvis jeg skal give 500 dask er det med porto....

Som jeg skrev øverst oppe, så sender jeg helst ikke kabinettet, men for 550 kr Incl porto, så gør jeg en undtagelse.

9

mandag, 30. juni 2003, 21:36

okay... så er det en handel...... send en mail på kennetlarsen@mail.tele.dk også finder vi ud af det sidste

10

mandag, 30. juni 2003, 22:09

Citeret

okay... så er det en handel...... send en mail på kennetlarsen@mail.tele.dk også finder vi ud af det sidste

Ok, det gør jeg i morgen når jeg kommer hjem fra arbejde da min email er nede i dag.

11

mandag, 30. juni 2003, 22:19

he he er der lidt krammere over jer?

12

tirsdag, 1. juli 2003, 18:12

hehe... jeg hvad havde du regnet med at vi var?? en flok fusker :] ... ja måske også det :)) X(

13

fredag, 4. juli 2003, 01:15

Vil nok gerne give 700 for det hele og så betaler du fragt?

14

fredag, 4. juli 2003, 13:44

Citeret

Originally posted by HeRo
Vil nok gerne give 700 for det hele og så betaler du fragt?

740,- incl fragt....

15

fredag, 4. juli 2003, 15:24

Hm.. det kan vi nok godt ordne, sidder på netcafe lige nu, da min comp står ovre ved en ven som først er hjemme imorgen, har dig på icq så kontakter dig lige over det :)

16

fredag, 4. juli 2003, 15:51

Citeret

Hm.. det kan vi nok godt ordne, sidder på netcafe lige nu, da min comp står ovre ved en ven som først er hjemme imorgen, har dig på icq så kontakter dig lige over det :)

Ok, det kan du bare gøre, men hvis der er en der kommer før dig med nogle kontanter, så bliver det solgt til ham....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (04.07.2003, 19:00)

17

søndag, 6. juli 2003, 02:00

Er det stadig til salg??

18

søndag, 6. juli 2003, 02:10

Citeret

Er det stadig til salg??

Jepper... Når noget bliver solgt, så fjerner jeg det øverst i tråden hvor jeg har skrevet en oversigt over det hardware jeg har til salg....

19

søndag, 6. juli 2003, 04:35

hva undskyld jeg komentere uden at byde ;)
men ehhm mangler du penge, eller er d plads du mangler, tænker på at alle de films de må da satme fylde en hel del ;)

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

20

søndag, 6. juli 2003, 12:50

Citeret

Originally posted by sehested
hva undskyld jeg komentere uden at byde ;)
men ehhm mangler du penge, eller er d plads du mangler, tænker på at alle de films de må da satme fylde en hel del ;)

Helt i orden... :D

Ja, de VHS-film fylder en hel del syntes jeg og jeg gider ikke have dem stående når jeg ikke ser dem. Når jeg har set en film én eller to gange, så gider jeg ikke rigtigt se den igen. Medmindre det er en af mine ynglingsfilm, men dem har jeg på DVD. Derfor er mine VHS-film til salg.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.