Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 11. maj 2005, 22:05

Jeg har valgt at sætte mit casemod til salg som vandt 1 præmien på tweakup.dk som årets bedste special mode. Jeg skal kun høre seriøse bud over 2000,- kr og højste bud får kabinettet, jeg giver besked hvis man har budt og man bliver overbudt. tjek kabinettet på nedestående link.
Der medfølger følgende:
Alle 5 lysrør, begge strømforsyninger, Display i front, alle blæsere, samt drev og styring til kabinet temp. Ved køb får man alle originale tegninger med da det er et designer kabinet.

Eneste i Verden det lover jeg helt sikkert....

Så send mig en mail, med dit bud. Salget ryger til det højste bud der er kommet onsdag aften D 18/05-2005

http://www.tweakup.dk/HTML/casemods/mod.php?id=351

Hilsen
Sir.Blade

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sir.blade" (11.05.2005, 22:37)

2

torsdag, 12. maj 2005, 11:07

Hvor befinder det sig henne og hvad er målene på det?

Mvh

Gadzilla

3

torsdag, 12. maj 2005, 22:39

neder man kan ikke se det .. det er lidt fuckt

4

fredag, 13. maj 2005, 11:08

Har du evt. nogen andre billeder af det?(tweakup virker ikke)

Hvor mange harddiske er der plads til?
Hvilke drev følger med?
Meget gerne billeder at det inden i?

Overvejer at byde, men vil gerne have mine spørgsmål besvaret først.

Mvh

Gadzilla

5

fredag, 13. maj 2005, 11:49

Jeg er ked af at tweakup's host lige err gået forlidt, men hans side kommer op igen. Indtil da vil jeg tage et par nye billeder. Kabinettet står i Korsør lige nu men kan fragtes til Århus / hobro og kbh, uden problemer, men det kan aftales nærmere. Der skal lige tages højde for at hardwear lige er sat i for syns skyld da tweakup midlertidig er nede, men det er ikke alle ledninger mm der er ordnet, bare så man kan fonemme pladsen i kabinettet (større end Stager og stager II kabinetterne)

Kabinet dim. H/B/D = 66/27/50 cm.

6

fredag, 13. maj 2005, 11:59

Hvis man gerne vil have nogle billeder så send mail med hvad man gerne vil se så sender jeg billeder, indtil tweakup kommer op igen... Det er cd og alm brænder der sidder i, men man skifter dem bare hvis man vil have dvd istedet, det er ikke noget problem, det er bare ikke noget jeg sætter i. Der er massere at plads til at sætte f.eks en hot swap eller ligende. men der er plads til 6 lige nu.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sir.blade" (13.05.2005, 11:59)

7

fredag, 13. maj 2005, 13:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af sir.blade
Hvis man gerne vil have nogle billeder så send mail med hvad man gerne vil se så sender jeg billeder, indtil tweakup kommer op igen... Det er cd og alm brænder der sidder i, men man skifter dem bare hvis man vil have dvd istedet, det er ikke noget problem, det er bare ikke noget jeg sætter i. Der er massere at plads til at sætte f.eks en hot swap eller ligende. men der er plads til 6 lige nu.

sæt dem dog ind i din tråd ...

8

fredag, 13. maj 2005, 14:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af defter

Citeret

Oprindeligt indlæg af sir.blade

sæt dem dog ind i din tråd ...

enig! venter... :clap:

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6775&sid=[/IMG]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.