Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 13. marts 2005, 15:16

Ja jeg søger et 6600GT eller 6800LE til AGP

Så hvis i har et i vil af med, så skriv hvad i har.
Og hvad mærke det er O.S.V ;)

MVH icemann :cheers:

2

søndag, 13. marts 2005, 15:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af icemann

Har et 6800LE fra asus hvis det er, endten kan du købe det, ellers sender jeg det ind igen og køber et leadtech i stedet, da min lownoice system blev overdøvet af køleren på dette kort :)...

3

søndag, 13. marts 2005, 15:31

har et sparkle 6600gt med 128gddr3 ram..
ikke noget og klage over der.. det er sq et nice gfx

4

søndag, 13. marts 2005, 15:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af FlexQ

Citeret

Har et 6800LE fra asus hvis det er, endten kan du købe det, ellers sender jeg det ind igen og køber et leadtech i stedet, da min lownoice system blev overdøvet af køleren på dette kort :)...

hvor gammelt er det, og hvordan oc det ? og har du haft prøvet om åbning af pipelines funker ?

har du en pris på det ? ;)

DeNn3R> har du en pris du vil ha for det ? ;)

5

søndag, 13. marts 2005, 16:06

jeg har kvittering, original indpakning
og det der ;D

kortet er ca. 3 måneder gammelt.. jeg ga selv 1.890,- for det..
.. regner med at kan få det solgt til 1.200,-
jeg har ikke oc'et det nogensinde eller prøvet at åbne pipelines eller vertex .. ;)

6

søndag, 13. marts 2005, 16:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af DeNn3R
og det der ;D

jeg har ikke oc'et det nogensinde eller prøvet at åbne pipelines eller vertex .. ;)

Oki, venter lige og ser hvad FlexQ skal ha for sit 6800LE ;)

8

søndag, 13. marts 2005, 16:32

Citeret

i orden da

Fint, men hvis jeg køber dit skal du desværre ikke forvente at vil gi 1200,00 for det, da et nyt koster 1490,00 ;)

9

søndag, 13. marts 2005, 16:37

Jeg har ikke rigtig oc, endnu, og det er fra i tirsdags.

Pipes giver artics, men regner med at lige prøve at bios modde det med 0.1V mere, for at se hva det så siger. Det kan åbne shaders uden probs.

10

søndag, 13. marts 2005, 16:42

Citeret

Pipes giver artics, men regner med at lige prøve at bios modde det med 0.1V mere, for at se hva det så siger. Det kan åbne shaders uden probs.

Er det ved 12 eller 16 pipes det giver fejl ?

Har du en pris du vil ha for det ? ;)

11

søndag, 13. marts 2005, 16:45

Citeret

Citeret

tjaa.. ved begge dele desværre :'( ... men vil lige prøve med det bios mod der. Og hvis det ikke hjælper så ryger det endten til dig, eller tilbage, da jeg stadig har mine 14 dages returret.

12

søndag, 13. marts 2005, 16:51

Citeret

Citeret

Citeret

tjaa.. ved begge dele desværre :'( ... men vil lige prøve med det bios mod der. Og hvis det ikke hjælper så ryger det endten til dig, eller tilbage, da jeg stadig har mine 14 dages returret.

Ok, hvis det efter den bios opdatering stadigvæk kommer med fejl, så springer jeg over ;)
Det kan jo også bedst betale sig for dig at sende det retur, da jeg jo ikke vil gi fuld pris for det ;)

13

søndag, 13. marts 2005, 16:54

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Ok, hvis det efter den bios opdatering stadigvæk kommer med fejl, så springer jeg over ;)
Det kan jo også bedst betale sig for dig at sende det retur, da jeg jo ikke vil gi fuld pris for det ;)

Det tænkte jeg nok, men nu må vi lige se med den bios der. det burde hjælpe lidt.

/hvis en der læser tråden kender et kort i ca. samme prisleje som ikke støjer så meget som asus's, så skriv det lige i en pm til mig. :)

15

søndag, 13. marts 2005, 17:46

jeg vil gerne melde mig på banen som interesseret i dit kort

Citeret

og det der ;D

16

søndag, 13. marts 2005, 18:06

roger that MortenAK

17

søndag, 13. marts 2005, 18:32

men vel at mærke ikke til 1200 det er alt for dyrt da et nyt koster under 1500

Citeret

roger that MortenAK

18

søndag, 13. marts 2005, 18:43

OMG :boxed: er det bare mig der er noget galt med, eller gir det nonsens at betale mere for et gfx hvis man kan få et der både yder og er 100% det samme :rolleyes:

uha, det er brugt.. men det er de nye man køber sq da ogsÅ :/ ,, de er jo fucking testet for at virke optimalt før producenten sender dem til butikkerne osv.

19

søndag, 13. marts 2005, 20:15

Hej, jeg har et leadtek 6800le tilsalg, det er sat tilsalg på qxl Her , hvis det var noget.
Mvh. Bkh

20

søndag, 13. marts 2005, 20:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af bkh
Hej, jeg har et leadtek 6800le tilsalg, det er sat tilsalg på qxl Her , hvis det var noget.
Mvh. Bkh

Dødt link :rolleyes:

Men hvor gammelt er det ?

Og pris osv

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.