1

tirsdag, 8. marts 2005, 17:15

Hey der! jeg søger et Super billigt dvd-drev der skal kunne læse dvd+r/+rw,-r/-rw, rom cdr cdrw cd.

Der må da være nogle, der har skiftet til brænder!
Måske fåret my mobo hvor der ikke er ATA stik nok eller noget.
Skriv hvis du har et godt tilbud.

Thy er godt.

2

tirsdag, 8. marts 2005, 18:12

Jeg har en sony, der klarer overstående. Dog kan den opføre sig mærkeligt :S men der er stadig garanti på. Skriv hvis du vil have specs osv.

Edit

det var så en dvd-brænder, som jeg havde. Den vil jeg af med for omkring 100 kr.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "rasmusvn" (08.03.2005, 20:02)

3

tirsdag, 8. marts 2005, 19:24

et nyt drev der klare dine krav koster 150 kroner ???

Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds

4

tirsdag, 8. marts 2005, 19:36

Hvor kom lige med et link

sorry ot

At vove er at miste fodfæstet et
øjeblik, Ikke at vove er at miste
Sig selv

5

onsdag, 9. marts 2005, 07:39

Jamen fx.

http://www.itbutikken.dk/p/80963/1.htm

Det koster 171 kroner.

Det kan sikkert fåes billigere andre steder, men det er somregelt der eller midtdata jeg handler i eftersom jeg bor i Viborg.

Signatur billedet er slettet da det fejler og der i stedet for vises et rødt kryds

6

onsdag, 9. marts 2005, 22:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af rasmusvn
Jeg har en sony, der klarer overstående. Dog kan den opføre sig mærkeligt :S men der er stadig garanti på. Skriv hvis du vil have specs osv.

Edit

det var så en dvd-brænder, som jeg havde. Den vil jeg af med for omkring 100 kr.

Specs please!
Hvor er den købt hvis man vil gøre garantien gældende.

Thy er godt.

7

onsdag, 9. marts 2005, 22:36

smid lige en msn. Så tager vi den derfra.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.