Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 5. marts 2005, 17:05

Mojn tweaks! Jeg har en pænt irriterende lillesøster som snart skal smage nogle kugler :)) men mangler et hardball våben til det... :D Skriv hvad i har af hardball våben og max gi' 1500 for et våben...

Ved godt det er et it fora, men gør det alligevel. Og nu skal klamme posts IKKE finde sted i denne tråd.
Vis hva i har :D

2

lørdag, 5. marts 2005, 17:09

hvis det bare er din lillesøster kan du vel nøjes med en halv gammel glock 17..manuel..nok ikke den bedste til krig:))...men giver søskende blå mærker..(taler af erfaring:D)

det er sådan en man skal komme kugle efter kugle i nå rmna lader...MARUI.. mener jeg det hedder..

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Teffer" (05.03.2005, 17:12)

3

lørdag, 5. marts 2005, 17:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af BukkeMand
Mojn tweaks! Jeg har en pænt irriterende lillesøster som snart skal smage nogle kugler :)) men mangler et hardball våben til det... :D Skriv hvad i har af hardball våben og max gi' 1500 for et våben...

Ved godt det er et it fora, men gør det alligevel. Og nu skal klamme posts IKKE finde sted i denne tråd.
Vis hva i har :D

hvilke våben har du da i tankerne ?

er det softguns og sådan noget ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "NiEn" (05.03.2005, 17:10)

4

lørdag, 5. marts 2005, 17:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer
hvis det bare er din lillesøster kan du vel nøjes med en halv gammel glock 17..manuel..nok ikke den bedste til krig:))...men giver søskende blå mærker..(taler af erfaring:D)

det er sådan en man skal komme kugle efter kugle i nå rmna lader...MARUI.. mener jeg det hedder..

Hehe *lol* :D Hun skulle jo gerne lærer det! Men det skal oss bruges til krig.

NiEn: Er åbent for alle hardball tilbud... Softguns er det ik' blidere form for våben?

5

lørdag, 5. marts 2005, 17:21

Airsoftzone

Husk, at man skal være 18 år for at eje og handle med våbene. Man kan dog med forældres underskrift benytte våbenet, under opsyn til f.eks arrangementer.

6

lørdag, 5. marts 2005, 17:24

Citeret

Citeret

NiEn: Er åbent for alle hardball tilbud... Softguns er det ik' blidere form for våben?

ved ik helt om det er blider.. for min kan sagtens skyde en negl af hvis du rammer godt nok.. :D

7

lørdag, 5. marts 2005, 17:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Airsoftzone

Husk, at man skal være 18 år for at eje og handle med våbene. Man kan dog med forældres underskrift benytte våbenet, under opsyn til f.eks arrangementer.

Jeg kan ikke finde rundt i den hjemmeside :)) Kan kun finde fora, chats og andet crap!

Citeret

Oprindeligt indlæg af NiEn

Citeret

Citeret

ved ik helt om det er blider.. for min kan sagtens skyde en negl af hvis du rammer godt nok.. :D

ok :D Men vi har en masse skadedyr hjemme ved os. Dvs: Rotter, Roger osv. der gør livet surt for mig og familien... Så skal bare ha' en pæn gun der kan gøre kål på disse usle kreaturer :D

8

lørdag, 5. marts 2005, 17:43

Hehe.. gå ind på www.splatter.dk og køb en Berreta 92F med gas.. en af mine venner har den og den er virkelig lækker.. god at holde på og skyder pænt hårdt
Vil ikke opfordre dig til at s :)) kyde din lillesøster med den

zepto 6224w \ 14.1''
c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

www.kidsmythology.com

9

lørdag, 5. marts 2005, 17:57

Citeret

Citeret

Airsoftzone

Jeg kan ikke finde rundt i den hjemmeside :)) Kan kun finde fora, chats og andet crap!

Citeret

Citeret

Citeret

ok :D Men vi har en masse skadedyr hjemme ved os. Dvs: Rotter, Roger osv. der gør livet surt for mig og familien... Så skal bare ha' en pæn gun der kan gøre kål på disse usle kreaturer :D

det kan mit luftgevær godt klare :D

10

lørdag, 5. marts 2005, 18:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af MvK
Hehe.. gå ind på www.splatter.dk og køb en Berreta 92F med gas.. en af mine venner har den og den er virkelig lækker.. god at holde på og skyder pænt hårdt
Vil ikke opfordre dig til at s :)) kyde din lillesøster med den

Gas bliver for dyrt i længden!!! Ved godt at manuelle har rimelig skod hastighed!!! Medmindre der er nogen der kommer med et godt tilbud :T

Citeret

Citeret

Citeret

Airsoftzone

Citeret

Citeret

Citeret

det kan mit luftgevær godt klare :D

Hvad er det for et :T ??? Specs???

Der må da være flere folk der vil sælge deres gamle gøb :D

11

lørdag, 5. marts 2005, 18:47

det er en cometa 50.. 4.5 mm.. og med kiggert.. og den rammer hver gang :D

12

lørdag, 5. marts 2005, 19:15

Det må være sådan en. Hvor hårdt skyder den og sælger du??? :D

13

lørdag, 5. marts 2005, 20:58

hva med en lille mp5? har en liggende: http://hardballshoppen.dk/product_info.p…bce1ce420b3c373
med batteri.. PM mig hvis det er..

AMD Phenom II X6 1100T
Gigabyte 990FXA-UD3
8gb Corsair DDR3
Club3D HD5750

14

søndag, 6. marts 2005, 19:57

Well, denne her kunne være ret ond, ser ud til at have en ret god FPS.

http://hardballshoppen.dk/product_info.p…e01d2dfd04c7e05

Eller hvis hun bare ikke kan opføre sig ordenligt ( :P )

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

15

søndag, 6. marts 2005, 20:21

har et gammelt haglgevær, hvis det var noget? det kan godt skyde temmelig hårdt.. ;)

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

16

søndag, 6. marts 2005, 20:29

min bror har evt et paintball gevær til salg hvis hun virkelig skal smage smerte :D :D :D hehe

17

søndag, 6. marts 2005, 20:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^
min bror har evt et paintball gevær til salg hvis hun virkelig skal smage smerte :D :D :D hehe

Sikker åp det er paintball og ikke hardball/softgun?? hvis det er et paintball gæver så er gassen elendig og hvis det kører på luft skal du ha en STOR kompresser

HEJ VEN

18

søndag, 6. marts 2005, 21:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex
Well, denne her kunne være ret ond, ser ud til at have en ret god FPS.

Eller hvis hun bare ikke kan opføre sig ordenligt ( :P )

Hehe... Den der shotgun må hun ku' mærke... overvejer det:D

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
har et gammelt haglgevær, hvis det var noget? det kan godt skyde temmelig hårdt.. ;)

Ok!!! Er det præcist og noget sigtekorn... Skal være præcis :P

19

søndag, 6. marts 2005, 21:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af SyZyGy^

Jeg mener det er ulovligt at farve dyrene i naturen *G* :D
Har du nogen specs???

20

søndag, 6. marts 2005, 22:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Håber sku' ikke han skal ud og skyde efter mennesker med et haglgevær. Så kan han allerede nu gå ned til den nærmeste station, før han begynder at skyde.
Hold dig til softguns, min lille ven...

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.