Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 4. marts 2005, 18:10

Hey
Jeg sælger dette superlækre kabinet da min interesse for computere er faldende. Det er ikke særlig gammel og er i PERFEKT stand. Virkelig lækkert kabinet med mange muligheder. Den fedeste feature ved dette kabinet er at det er opbygget på hovedet. Dvs. det er klar for BTX. Det er virkelig det lækreste kabinet jeg nogensinde har haft fingre i. Har ellers haft 3 andre Lian Li (hhv. PC60, PC65B og PC75B), og jeg må indrømme at de alle er meget lækre. Men det her er bare lige klassen over. Med indbygget støjdæmpning over alt. Derudover er siderne meget tykkere end normalt hvilket giver en større fornemmelse af kvalitet.
Kabinet er under 3 mdr gammelt og der er ikke lavet noget ved det overhovedet. Varens stand er som ny, man kan faktisk ikke se at det er brugt.
Der er kvittering.

I kan hente denne fil for billeder. Der er en del af dem. Som også giver en god ide om opbygningen.
www.nonig.dk/Kabinettet.zip

Nypris 2000 kr.
HBO 1500 kr.

Det kan både afhentes og sendes. Hvis det skal afhentes kan det ske på min bopæl i nordsjælland (Hørsholm).

Der er følgende regler i denne salgstråd.
- Minimum føgelsen af bud er 25kr
- Køber betaler porto/efterkrav med mindre andet er aftalt. Derfor lyder bud også fx 1500pp.
- Ingen unødvendig spam, hvis det er vigtig kan det klares via PM.
- Byd venligst i tråden så at alle kan følge med.

Tråden kører på overclocking.dk og tweak.dk

Mvh.
Frede

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Freddie" (04.03.2005, 18:41)

2

lørdag, 5. marts 2005, 13:08

Ingen der kan bruge sådan et dejligt kabinet?

4

søndag, 6. marts 2005, 10:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Freddie
:roller:

Beklager for OT som du helst så ikke kom. Det er et hammer lækker kabinet, men tror mange skræmmes af prisen. Ved kvalitet koster, men 1500,- er mange penge for de fleste.

Var det mig ville jeg prøve qxl, da hardware ofte ryger der for en super pris.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.