Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. marts 2005, 13:25

Hejsa twek

Jeg har en Sony Ericsson T630 med 2 tasker og et orginalt bluetooth headsæt til salg... selve tlf er et par måneder gammel og ialt brugt ca 1 uge, så den ser ud som ny, Telefonen er ikke simlåst, jeg købte den af Pimpf herinde for ca 1 månede siden, og han har kvittering på den..

jeg kan først sende telefonen engang næste uge da jeg lige skal ha min nye hjem først...

Handlen kommer til at forgå på følgende måde
Penge bliver indsat på min konto
derefter bliver tlf sendt...
kan selvf også afhentes...

headsæt er også helt nyt og koster 800.

sælges til hbo 1200

MVH: Drac

EDIT: ser da lidt forvirrende ud, men de 1200 er for 2 tasker, tlf, og headsæt

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "-=WOF=-^XavieR^" (01.03.2005, 13:26)

3

onsdag, 2. marts 2005, 12:37

Sælger du telefonen alene og hvad skal den koste?

4

torsdag, 3. marts 2005, 13:33

Tlf alene bliver solgt for 800

6

søndag, 6. marts 2005, 09:23

Hvilken farve er denne 630´er?
Hvilken model er dette BT Headset?
Hvornår er kvitteringen fra?
Det kan godt være at Pimf har kvitt., sørger du for at køber får kvitt.?

7

søndag, 6. marts 2005, 12:47

Tlf er sort
Headsæt er orginalt Sony Ericsson (kender ikke model)
Kvitt er fra december mener jeg

Kan jeg få fat på pimpf skal jeg da nok spørge om han gider sende mig kvitt på den..

Og stadig Tlf ser ud som ny.. det gør det hele ---
der medfølger selvf kasse cd og manual

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.