Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 25. februar 2005, 15:16

Hejsa Tweakere...
jeg har somtid set nogen der har ledt efter trådløs net herinde...

Jeg har selv lige købt trådløs Router og har fundet det bedste sted at handle, support service osv er UOVERTRUFFEN... så jeg vil klart anbefale jer at kigge forbi eller kontakte manden for evt tilbud...

Kig på

www.diganet.dk

MVH
Drac

2

fredag, 25. februar 2005, 15:28

Hej Drac,

Hvilken Router Linksys model?
Hvormeget båndbredde?

Har selv bla. en Linksys WRTG-54 tror jeg den hedder - det er en fin router.

Men Jeg er ikke med på hvad det er man betaler 1.500,- for ?
Er det for at sætte den til?
For det er utroligt let, og lige til.

Husk at WPA kryptere med TKIP og ikke WEP da routeren kan dette. Dit netkort skal dog også understøtte WPA.

Det er langt mere sikkert en WEP.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ossi55" (25.02.2005, 15:29)

3

fredag, 25. februar 2005, 15:50

Jeg har også selv installeret min router... han sælger dem jo også uden at installere det... min er en TRENDnet TEW-231BRP
En virkelig lækker router .. og det trådløse net i den er bestemt kanon... 2 antenner 1 til afsendelse og en til modtagelse....

en ting jeg selv lægger meget vægt på er support og service.. og det er helt uovertruffen hos dem, derfor jeg anbefaler.. routeren er en 11mbit... (det min pda understøtter og bruger den kun til den).
Jeg mener de 1500 er til hvis du skal ha net igennem dem, så koster startpakken, installation af Router og net, og opsætning a computer 1500..
de er BESTEMT værd at kontakte hvis man skal have en router

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.