Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 14. februar 2005, 21:35

Bundkort: Abit IC7
CPU: P4 2.4Ghz 800mhz fsb, Costa Rica
CPU køler: H2O Magnum478 kølehoved
Grafikkort: Creative Geforce4 Ti4600
Grafikkort køling: H2O Magnum gfx kølehoved
Ram: GEIL 2x256 PC3500
Harddiske: Seagate IV Fluid 80GB og Seagate V Fluid 120GB
Drev: Liteon DVD-drev, Liteon CD-brænder 52xspeed
Alps diskette drev
Kabinet: Lian Li PC-65B
2stk sorte drev "klapper"
PSU: Enermax 430W NC(noise control modificeret fra fabrikken,
siger ikke en pind) der er blevet sleevet i farven sort

Vand:
Radiator: Evo240 inkl. indbygnings kit
Pumpe:Eheim 1048
Blæsere på radi: 2stk 120mm Papst 26db
Slange: 10mm silicone slange
Blæsere:
1stk 80mm papst 19db.
2stk 80mm Akasa Nebula blue 20-37db.
Sunbeam rheobus
Andet gejl:
Lian Li 3.25 termosensor "Kit"
2stk 30cm UV kathode rør
10cm blåt kathode rør
Runde kabler der lyser blåt under UV belysning
Diverse kabler til lys, blæsere osv.

Nyprisen er i alt ca: 12230 og det er uden porto.
Jeg har i dag(13/02) udskiftet vandet. Lavet eheim pumpe moddet ( http://www.h2okoeling.dk/?site=show.asp&t=Guide&id=146 ) kan fjernes igen vis det er. Og samtidig lavet det til et lukket system, i kan se forskellen/computeren på billederne:
www.cowsinambush.dk/billeder.zip
Det hele ses helst solgt samlet. Hvilket jeg går efter til at starte med. Hvis dette ikke sker, sælger jeg i løs dele hvis det kan betale sig. Men sælger KUN kabinettet med vand blæsere og alt det samlet. Så det er kun hardwaren der bliver solgt i løs salg hvis den tid kommer. Jeg har alle kasser(incl. kabinetkassen) og manualer. Der er kvitt på alt og intet fejler noget. Der er ikke foretaget nogen form for volt mods osv. Systemet er utrolig lydløst og kører godt. Køber betaler porto. Det hele befinder sig i 4000 Roskilde og efterkrav, bankoverførelse eller afhentning er købsmulighederne.
Sælges samlet for HBO: 6500kr.
Vil gerne opfordre folk til ikke at begynde at byde på løsdele i tråden før jeg vælger at sælge i løsdele (alt indtil jeg har sagt god for salg af løsdele vil blive ignoreret). Så send en pm hvis i bare MÅ byde på løs dele nu Så laver jeg en update i tråden om hvad der er budt på hvad og så kan folk byde i tråden da jeg syntes det er unfair når alle forhandlinger går over msn, mail, pm osv. da folk så ikke har en chance for at se hvad der er budt.

Shuttle SN95G5
AMD socket 939 3500+ 0.9 winchester
Club-3d X800Pro Vivo
G.Skill 1Gb PC3200
WD Raptor 74gb, WD 160gb sata 8mb.
NEC DVD-r
ViewSonic 19" LCD 4ms

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.