Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 13. februar 2005, 19:52

ja jeg skal af med det. der er desværre ikke kvitt på, men har kassen, prince of persia og sikkert også driveren (kan jo hentes fra nettet). købte det i august sidste år. har spillet HL2 med det hvor FPS var omkring 40-50 med den comp jeg har nu :] vil sikkert hjælpe med en bedre.
det er måske lettere defekt (ved ikke helt), men i CS (som er det eneste spil den gør det i) begynder den at hakke vildt efter en 1-5 minutter. det går skam over igen, efter den siger at den har nulstillet grafikacceleratoren. ved ikke om jeg har pillet lidt ved det :crazyeyes:
men det virker sku som det skal.. byd løs
forholder mig bla bla bla retten bla la..
edit: link http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91832

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ramaskriget" (13.02.2005, 19:53)

2

søndag, 13. februar 2005, 20:26

vil du ikke lige komme med en benchmark.. og fortælle hvilken opløsning og settings i HL2...

og så lige hele dit system der til :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

søndag, 13. februar 2005, 20:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag
vil du ikke lige komme med en benchmark.. og fortælle hvilken opløsning og settings i HL2...

og så lige hele dit system der til :D

mit system kan du jo se i min sig :]
prøvede en 3dmark på et tidspunkt, men kan faktisk ikke huske hvad den kom op på. jeg kørte vist HL2 i 1024*768, med medium settings sådan overall.. men er sikker på at det vil blive bedre med mere RAM og en større CPU :D

4

søndag, 13. februar 2005, 20:41

din sig er findes så ikke :D

men ud over dette ville en bench være rar kan du ikke lige kører en 2001 eller 2003?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

søndag, 13. februar 2005, 20:47

Det du nævner med CS tror jeg måske kunne være fordi du har slået VPU recover til i indstillingerne :)

6

søndag, 13. februar 2005, 21:32

byder 150,00

7

søndag, 13. februar 2005, 21:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1
Det du nævner med CS tror jeg måske kunne være fordi du har slået VPU recover til i indstillingerne :)

ja det er sku meget muligt :]
bud noteret iceman.
mrflashbag, det sidder ikke i ligenu. det gør mit 6800 :D og det er lige over evne at tage det ud, proppe det andet i, afinstallere/installere drivere og hele molivitten om igen :]
men jeg tror, så vidt jeg huske (hæng mig ikke op på det), at jeg fik omkring en 2500 i 3dmark med min dårlige intel 2.0 ghz, ukendt mobo fra dell, 640mb PC2100 RAM. så deet..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ramaskriget" (13.02.2005, 21:43)

8

søndag, 13. februar 2005, 21:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

Citeret

Oprindeligt indlæg af marquis1

ja det er sku meget muligt :]
bud noteret iceman.
mrflashbag, det sidder ikke i ligenu. det gør mit 6800 :D og det er lige over evne at tage det ud, proppe det andet i, afinstallere/installere drivere og hele molivitten om igen :]
men jeg tror, så vidt jeg huske (hæng mig ikke op på det), at jeg fik omkring en 2500 i 3dmark med min dårlige intel 2.0 ghz, ukendt mobo fra dell, 640mb PC2100 RAM. så deet..

Nåh okay, tak for den dårlige tone, prøvede "sgu" bare at hjælpe..

9

søndag, 13. februar 2005, 21:52

nej nej! det var skam ikke på den måde. du må undskylde hvis jeg formulerede mig utydeligt.. mente bare at jeg piller ved så meget at det er "meget muligt", at det er det der er problemet :D
auktionen slutter tirsdag aften kl. 22

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ramaskriget" (13.02.2005, 22:21)

10

mandag, 14. februar 2005, 16:17

up up! der er ikke andre end icemann der vil byde på dette fantastiske kort? :]

12

mandag, 14. februar 2005, 16:26

200,00 PP

13

mandag, 14. februar 2005, 16:35

bud noteret igen icemann :D

14

fredag, 18. februar 2005, 09:40

er det solgt????

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.