Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. februar 2005, 14:52

Jeg skal bruge en skærm til en server jeg er ved at bygge. Det skal ikke være noget vildt, da det egentlig ikke er strengt nødvendigt med en skærm, men det vil gøre det hele lidt nemmere.
Så, hvis der er nogen, der liggen inde med noget gammelt skrammel, de gerne vil af med, så skriv endelig.
Den skal bare være billig og gerne fra KBH. området, men er ikke et krav.

3

lørdag, 12. februar 2005, 20:57

Har en god og flot 19" Siemens C992 liggende efter opgradering til tft. Regner med 500 for den, men det er måske overkill til dit behov.

4

lørdag, 12. februar 2005, 21:00

Det er så desværre nok lige i overkanten, men tak for budet.
Har fået tilbudt en DAEWOO 17" til kr.200,- på tweakup.dk, men hvis der er nogen med et bedre bud, kom endelig.....

5

lørdag, 12. februar 2005, 21:20

Du kunne også købe en 19" Samsung 959 NF fra maj 04 jeg har stående til 1100.- og så bruge din nuværende til din server ... :D ... Medmindre din nuværende altså er bedre...

Smed faktisk et par gamle 15" og 17" ere ud for et par uger siden ... Kunne ikke sælges, så de røg ud over højre skulder ... Trist du ikke stod og skulle bruge dem der så de i det mindste kunne bruges til noget.

6

lørdag, 12. februar 2005, 21:23

Det er også en fed skærm.....Men jeg har en LG1730B LCD som jeg er glad for, så.
Tak, men nej tak. :D

Tror jeg kunne nøjes med en gammel 13", hvis det skulle være.

7

lørdag, 12. februar 2005, 23:31

Min kæreste har en 17" HP til at ligge.

150,- og det er din.

Kan afhentes @ 2400 kbh NV (kan selvfølgelig demonstreres)

8

lørdag, 12. februar 2005, 23:33

Se, det var ikke helt tosset.....

9

søndag, 13. februar 2005, 12:32

Du bor jo på frederiksberg. Min kærste bor på kollegie på tuborgvej ved emdrup station. Nordre fasanvej -> lygten -> tagensvej -> tuborgvej, og du har dig en skærm. Hvor nemt kan det blive?

Jeg er hos hende i aften efter ca. 21.30, så den kan afhentes derefter hvis det skulle være. I ugens løb er det lidt mere kompliceret, da vi begge har travlt.

Ved ikke hvor meget mere jeg har mulighed for at tjekke tråden i dag, men jeg kan kontaktes på mobil: 30 26 26 23, hvis det skulle passe dig i aften.

10

søndag, 13. februar 2005, 13:06

Skal lige se om jeg kan arrangere en bil....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.