- Tweak.dk »
- Køb & Salg »
Tja... Vil gerne bytte disse 3 diske,
Ville gerne have 3 250GB diske... Hvis i så havde en enkelt eller flere kunne vi tale om lige over eller + penge alt efter hvor mange der nu er...
Den ene er købt hos SHG, det var november 2003, og de 2 andre er brugte... Har desværre smidt kvitteringen væk...
Nogen interresserede?
Ville gerne have 3 250GB diske... Hvis i så havde en enkelt eller flere kunne vi tale om lige over eller + penge alt efter hvor mange der nu er...
Den ene er købt hos SHG, det var november 2003, og de 2 andre er brugte... Har desværre smidt kvitteringen væk...
Nogen interresserede?
Citeret
Oprindeligt indlæg af købkøb
Citeret
Oprindeligt indlæg af MikeD
750 + pp for alle 3.
Noteret... Er der ingen med en 200GB harddisk der vil bytte eller sådan noget?
Jeg har en 200GB PATA disk jeg da gerne vil bytte lige over med

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520
Citeret
Oprindeligt indlæg af spazoid
Citeret
Oprindeligt indlæg af købkøb
Citeret
Oprindeligt indlæg af MikeD
750 + pp for alle 3.
Noteret... Er der ingen med en 200GB harddisk der vil bytte eller sådan noget?
Jeg har en 200GB PATA disk jeg da gerne vil bytte lige over med![]()
SATA kun... Men jeg ville egentlig gerne have et lidt højere bud... Kan ikke engang få 1x200GB harddisk for 750,-
Citeret
Oprindeligt indlæg af Porup
S-ATA, maxtor går jeg udframen
er det 7200 RPM?
2 el. 8 MB cache?
alder?
hvor i landet?
ellers omkring 900 for alle 3.
Porup, læs tråden igennem igen, så får du svar på alle dine spørgsmål.

.
.
IT nyheder | Populære Tags | Køb, salg og bytte | Hardware anmeldelser | Hardware artikler
IT og ingeniør job | Konkurrencer på Tweak.dk | News in English | Reviews in English | Tweak.dk
.
IT nyheder | Populære Tags | Køb, salg og bytte | Hardware anmeldelser | Hardware artikler
IT og ingeniør job | Konkurrencer på Tweak.dk | News in English | Reviews in English | Tweak.dk
Nyeste Videoer og Trailers
Partner sider
Indsend nyhed
Nyhedsbrev
Tilføj din mail adresse til vores nyhedsbrev der sendes ud med info om konkurrencer og artikler.
MEST LÆSTE
MEST KOMMENTEREDE