Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 4. februar 2005, 19:47

Jeg har sådan en lille lækker sag som jeg ikke rigtigt bruger mere, så derfor overvejer jeg at sælge den. Den opfylder jo nogle lidt specielle behov og derfor vil jeg kun forpligte mig til at sælge den hvis den rigtige køber kommer forbi. Jeg købte den for lidt over et år siden for ca. 18000kr og den er i perfekt stand. Det er en af de mindste laptops der er sat i produktion i verden.

Specifikationer:
Mærke: Toshiba
Model: Portégé r100
Vægt: 1.09kg
Tykkelse: 1-2cm (lukket tilstand)
Batterilevetid: op til 7 timer (med ekstrabatteri)
CPU: Pentium Mobile Centrino 900Mhz (svarer vist til omkring 1.8Ghz P4)
RAM: 512MB
HD: 30 GB
Grafikkort: Trident XPm32 LP 32MB DDR
Skærm: 12.1" Poly-silicon TFT (Toshibas egen teknologi så den er ekstra skarp)
Netværk: Intel Pro Wireless 2200BG (802.11b/g) (rigtig kraftigt)
Overflade: Magnesium
Tastatur: Dansk (lækker kvalitet)

Lydløs: Anvender hovedsagelig passiv køling og starter kun blæseren når der udføres noget meget krævende (som spil og lignende). Endvidere er tastaturet helt lydløst, så når man arbejder kan det gøres helt stille.

Yderligere medfølger:
Case (Computertaske)
Ekstra batteri
Strømkabel
Windows XP Professionel Dansk
En bunke gendannelsescd'er og toshiba-programmer
original emballage
Danske manualer
Kvittering medfølger

Befinder sig i Nordsjælland

Kom med et bud!

Et par billeder:
http://www10.brinkster.com/boegvad/images/r100.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "boegvad" (04.02.2005, 22:52)

2

fredag, 4. februar 2005, 19:50

1500,-pp

---Shhhh! konen har stjålet min bærbare:(---

3

fredag, 4. februar 2005, 21:10

hvad har du ca. tænkt dig for den`? og kan den noget hvad scorer den i 3dmark?

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

4

fredag, 4. februar 2005, 21:14

Ikke så smart at linke til et billede hvor vi skal være medlemmer for at kunne se det....

Jeg HADER signaturer!

5

fredag, 4. februar 2005, 21:17

firefox åbner det ikke men med internet explore er det muligt...

6

fredag, 4. februar 2005, 22:05

firefox åbner fint billedet og du skal ikke være medlem af noget - det gælder bare om at vide hvordan links virker :D

Hvis det ikke virker første gang, så prøv at trykke engang til! :

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "boegvad" (04.02.2005, 22:13)

7

fredag, 4. februar 2005, 22:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Jeg tror ikke at du har fattet princippet ved en ultrabærbar som denne laptop er. Dens stærke side er at den er super tynd, super let, har en lang batterilevetid og gode netværksmuligheder, ikke at den kan kværne 3D-mark - det kan du gøre på din desktop. Men jeg kan da nævne at den kørte GTA:Vice City med max grafik uden de mindste problemer. Det kørte jeg dog blot for at se hvad den kunne, for dette er jo forholdsvis en computer som skal bruges til trådløst kontorarbejde - til det er den til gengæld nok den bedste på markedet.

8

fredag, 4. februar 2005, 22:15

Lækker maskine.
Har du ikke nogle 'rigtige' billeder?

hvor højt vil du op?

9

fredag, 4. februar 2005, 22:17

Citeret

Oprindeligt indlæg af boegvad

Citeret

Jeg tror ikke at du har fattet princippet ved en ultrabærbar som denne laptop er. Dens stærke side er at den er super tynd, super let, har en lang batterilevetid og gode netværksmuligheder, ikke at den kan kværne 3D-mark - det kan du gøre på din desktop. Men jeg kan da nævne at den kørte GTA:Vice City med max grafik uden de mindste problemer. Det kørte jeg dog blot for at se hvad den kunne, for dette er jo forholdsvis en computer som skal bruges til trådløst kontorarbejde - til det er den til gengæld nok den bedste på markedet.

Har du et evt. minimumsbud.

Kunne du evt. være int. i en byttehandel med:

CeleronD 2,53.
Asus P4P800-vm med onboard grafik.
2 X 256mb PC4000 ram.
20 Gb HD.
Kabi.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

10

fredag, 4. februar 2005, 22:51

Jeg KAN da godt tage et billede, men den ser PRÆCIS ud som den på det første billede. Med andre ord: Den ser altså ud som ny, men hvis der er andre der slutter op om kravet om aktuelle billeder så kan jeg da godt lette røven og finde ud af noget.

Mht. "hvor langt jeg vil op", så er svaret "så langt som muligt" ;)

Til Twilight, så er jeg ikke interesseret i at bytte med din maskine og jeg vil umiddelbart vurdere den til at have en værdi et sted imellem 8-10.000, men det er jo op til jer! ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "boegvad" (04.02.2005, 22:51)

11

fredag, 4. februar 2005, 23:08

self ved jeg hvad meningen er, men stadig er der jo et spørgsmål der hedder hvad den kan... kan du fx. spille wc3 eller WOW på den bare i 800 x 600 ellers sådan noget :D

12

fredag, 4. februar 2005, 23:13

Citeret

self ved jeg hvad meningen er, men stadig er der jo et spørgsmål der hedder hvad den kan... kan du fx. spille wc3 eller WOW på den bare i 800 x 600 ellers sådan noget :D

Det tror jeg ikke skulle være noget problem og nok også i 1024x768 uden de store anstrengelser. Den her lille satan har overrasket mig gang på gang, mht. ydelse.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "boegvad" (04.02.2005, 23:13)

13

fredag, 4. februar 2005, 23:16

okay men du havde ingen mindste pris?

14

fredag, 4. februar 2005, 23:34

Citeret

okay men du havde ingen mindste pris?

Ikke noget mere præcist end hvad jeg allerede har nævnt :rolleyes:

15

lørdag, 5. februar 2005, 11:28

Har følgende computer hvis du er internessert i at bytte
Jeg smider self. cash oveni

P4 3GHZ
Abit IC7-Max3
1024 MB Dane-Elec Pc2700(2x512)
Zalman 7000a Cupper CPU Cooler
52x Liteon CD-Brænder
Seagate 40GB Harddisk
Seagate 120GB Harddisk
Chenbro Gaming Bomb Kabinet
350W PSU
Tyan Radeon 9600Pro

16

lørdag, 5. februar 2005, 12:55

Citeret

Citeret

Det tror jeg ikke skulle være noget problem og nok også i 1024x768 uden de store anstrengelser. Den her lille satan har overrasket mig gang på gang, mht. ydelse.

900MHz Pentium Mobile og onboard grafikkort? Tror ikke den vil klare det spcielt godt. Men det er jo heller ikke det der er hovedformålet med den bærbare kan jeg se, den har en lav vægt og det er det der er lagt vægt på.

17

lørdag, 5. februar 2005, 13:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

Citeret

900MHz Pentium Mobile og onboard grafikkort? Tror ikke den vil klare det spcielt godt. Men det er jo heller ikke det der er hovedformålet med den bærbare kan jeg se, den har en lav vægt og det er det der er lagt vægt på.

Igen - så har den overrasket mig gang på gang og i forhold til hvad den BURDE kunne så kan den åbenbart langt mere end hvad man tror. Men det er rigtigt at det slet ikke er formålet at den skal kunne køre spil.

moch: Jeg må indrømme at jeg ikke er vildt opsat på at bytte, men hvad havde du tænkt dig at smide oveni?

18

lørdag, 5. februar 2005, 15:59

Kan vi snakke sammen over messenger mohammed_Chmais@hotmail.com

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "moch" (05.02.2005, 16:04)

19

lørdag, 5. februar 2005, 16:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af moch
Kan vi snakke sammen over messenger mohammed_Chmais@hotmail.com

bruger ikke messenger, kan du ikke bare skrive en PM!

20

mandag, 7. februar 2005, 01:55

Jeg byder 5000 Afhentet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.