Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. februar 2005, 21:52

Hey!

Jeg leder efter en flytbar harddisk eller blot "skallen" :D jeg har 100.- jeg ka ofre :rolleyes: smid hvad i har :D

KRAV: Pris(100 dask :D )
Stand, ja den skal ik være smadret ^^
Skal kunne sættes til USB :)

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Garfield" (01.02.2005, 21:53)

2

tirsdag, 1. februar 2005, 22:18

Jeg har sådan en liggende man blot sætter en alm ide harddisk i også virker den!?

Altså en kasse (Hvor man skal bruge usbkabel - For at overføre) Samme princip som en extern :)

3

onsdag, 2. februar 2005, 15:01

pics :D kunne jo godt være :D for så ville jeg lige smække min 80gb seagate i den :D også hvis der er nogen som har en "moddet" altså lidt "gejlet" :D kom med hvad i har :D

4

onsdag, 2. februar 2005, 19:16

Hmm! Skal nok fixe pic! Skal tage mig sammen :boxed: :boxed:

5

onsdag, 2. februar 2005, 22:07

finno... du kommer bare med pics... jeg sætter lige tråden lidt på standby da jeg har fået lidt "kompleksikationer" med min pc...

6

torsdag, 3. februar 2005, 19:31

Så kører tråden igen :D

Kom med hvad i har ^^

7

fredag, 4. februar 2005, 15:04

Hva er der ik nogen der har noget?!? Jeg kan sætte prisen op til 200.- men så skal det os være VAREN :D nu snakker vi top stilern :) med mindre den koster mindre end 200 ;) ellers sig en pris og kom med et link :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.