1

fredag, 31. december 2004, 12:36

hej

Vil gerne have sådan to blokke ram vurderet og solgt hvis der kommer en okey pris på dem, der er kvittring på begge stænger, men er ikke købt som dual kit.
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=48890
kvitteringerne er fra 21/6 og 23/8-2004
Auktionen kører også på overclocking.dk

/Marc

2

fredag, 31. december 2004, 12:44

hvilke timmings kan de klare??

både ved pc4000 hastighed og ved pc3200 hastighed :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

fredag, 31. december 2004, 12:50

Er de i stand til at køre dual channle sammen? I.e. Er de samme revision?

4

fredag, 31. december 2004, 12:57

mrflashbag: ved PC4000 kan de som standard kører med 3-4-4-8
har ikke lige testet timmings ved pc3200

Bullfaegter: de kan godt kører dual channel sammen, men er ikke samme revision.

glemte at sige der er budt 1250,- på oc.dk, vil ikke sælge dem for under 1400,-

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CeroX" (31.12.2004, 12:59)

5

fredag, 31. december 2004, 13:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af CeroX

Er du helt 100% sikker på det? For så vidt jeg har hørt burde det ikke være muligt. Jeg har også selv prøvet med to stk. Corsair XMS PC4000 (non-pro) med revision 1.1 og en 3.4, og det fungerede ikke.

6

fredag, 31. december 2004, 14:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

Citeret

Er du helt 100% sikker på det? For så vidt jeg har hørt burde det ikke være muligt. Jeg har også selv prøvet med to stk. Corsair XMS PC4000 (non-pro) med revision 1.1 og en 3.4, og det fungerede ikke.

jeg kan checke det endnu en gang, men de kørte dual channel i mit max3, fik i hvert fald et ordentligt boost i pcmark02,da jeg fik den anden blok så går ud fra det var fordi, de kørte dual channel.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "CeroX" (31.12.2004, 14:22)

7

fredag, 31. december 2004, 14:33

Citeret

jeg kan checke det endnu en gang, men de kørte dual channel i mit max3, fik i hvert fald et ordentligt boost i pcmark02,da jeg fik den anden blok så går ud fra det var fordi, de kørte dual channel.

Det lyder umiddelbart som om du har ret. Hvis du har lyst til at undersøge det, kan du eventuelt se efter når din computer starter op, for der burde stå noget ang. rammene når din BIOS poster. ASUS's bundkort skriver noget alá "Linear mode".

8

fredag, 31. december 2004, 17:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter

Citeret

Det lyder umiddelbart som om du har ret. Hvis du har lyst til at undersøge det, kan du eventuelt se efter når din computer starter op, for der burde stå noget ang. rammene når din BIOS poster. ASUS's bundkort skriver noget alá "Linear mode".

Skal nok lige checke det, men bliver ikke før i morgen engang,

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.