Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 31. oktober 2004, 21:43

Altec ATP 3 Pc-spaekers købes, er også interesseret i andre lign.

PS. Nu er der ikke en eller anden idiot der skal paste et link til edbpriser "her kan du købe dem" for så går jeg fuldstændig rådden skrot :T

I'm Hotter than an overclocked, volt-modded Prescott chip with stock heatsink and fan...

2

søndag, 31. oktober 2004, 23:33

Hmm...

Har et par Eltax Pro "Interstudio Square" til salg, 100W aktive højttalere, som kan stå på bordet, elelr væg-monteres, samt der medfølger 10m phono-phono-kabel, hvis det har interesse?

3

søndag, 31. oktober 2004, 23:44

Er bare nysgerrig - men hvorfor ikke købe dem fra nye? - altså jeg tror næsten ikke du finder dem så meget billigere end det de koster fra nye - er det ikke dem til 389 kr ?

Bare en tanke..

4

søndag, 31. oktober 2004, 23:44

link, alder, stand, pris....

"jeg er altid sådan, lidt træt"

5

mandag, 1. november 2004, 00:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af dzeroe

Hvis den var til mig, så søg på "højttalere" i køb & salg, så finder du en tråd fra mig, med billede og det hele, og de er i SUPER stand, ikke en eneste skramme!

EDIT: prisen kan forhandles

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Puggen" (01.11.2004, 00:33)

6

mandag, 1. november 2004, 00:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Puggen

Citeret

Oprindeligt indlæg af dzeroe

Hvis den var til mig, så søg på "højttalere" i køb & salg, så finder du en tråd fra mig, med billede og det hele, og de er i SUPER stand, ikke en eneste skramme!

EDIT: prisen kan forhandles

kan ikke finde noget, kan du ikke smide et link...

"jeg er altid sådan, lidt træt"

8

mandag, 1. november 2004, 02:17

ikek mærkeligt, søgemaskinen herinde er vidst lavet af bill gates rengøringsdame....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, Sapphire R9 270X 4GB OC.

9

mandag, 1. november 2004, 07:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Fragman
ikek mærkeligt, søgemaskinen herinde er vidst lavet af bill gates rengøringsdame....

Hehe... fun, but OT :p

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.