1

søndag, 31. oktober 2004, 00:07

Jeg står og skal af med mit gamle kabinet, da der er kommer et nyt ind af døren.. Der gamle var for lille, da jeg skulle prøve vandkøling.. Det er dette kabinet, som der er tale om...

Kabinettets stand er brugt ; Der er ridser, men ikke noget voldsomt.. Desværre har det 1 defekt ; fontlågen er knækket af, som følge af en mindre voldsom mor.. ;)
En sidste ting, som skal nævnes er, at kabinettets side er blevet moddet.. Der er blevet monteret en plexirude.. Moddet er udført, så det er rigtig pænt ud ude fra.. Indefra kan man godt se limen, men det er jo ligegyldigt.. Ruden er 2-delt, så der kan sidde et katoderør eller et par lazerleds imellem de "2" ruder..
Jeg vil prøve at få taget nogle billeder, hvis nogle ønsker dette.. ;)

Byd!

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

2

søndag, 31. oktober 2004, 11:40

Kan du ikke tage et billede af kabinettet ?

Vil gerne se den "færdig"...

3

søndag, 31. oktober 2004, 11:53

Vil også gerne se nogle billeder...
og den afknækkede frontlåge, er det noget du ligger inde med?

4

søndag, 31. oktober 2004, 15:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af pacex
Vil også gerne se nogle billeder...
og den afknækkede frontlåge, er det noget du ligger inde med?

Jeg tror,at den er smidt ud... For den kunne ikke sættes på :(

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

5

søndag, 31. oktober 2004, 15:25

Dem der gerne vil se - add min på MSN, så¨kan i se over Webcam.. Mit digicam er dødt.. :(

The_Dare_Devil25@.msn.com

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.