Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 27. juli 2004, 17:55

mp5a5 ras til salg skriv for mere info

den er aldrig brugt NOGENSINDE!!

2

tirsdag, 27. juli 2004, 17:57

Burde nok flyttes over til Køb & Salg ;)

3

tirsdag, 27. juli 2004, 17:58

hmm var ik helt sikker. fordi det er et hardware sted. og det her er offtopic ;)

4

tirsdag, 27. juli 2004, 18:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af faqman
hmm var ik helt sikker. fordi det er et hardware sted. og det her er offtopic ;)

Tja det kan jo godt forstås på den måde. Men derovre bli'r der solgt alt muligt.

5

tirsdag, 27. juli 2004, 18:04

jahh sådan som man tager det..

6

tirsdag, 27. juli 2004, 18:39

pssstt.. nogen der vil købe 100 kg coke :D

Don't get mad, get even...

7

tirsdag, 27. juli 2004, 18:43

Citeret

jahh sådan som man tager det..

Tillader mig at quote Tweak.dk ..

Citeret

Denne del at forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord.

Så nej .. Det er ikke som man ta'r det ..

8

tirsdag, 27. juli 2004, 19:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
pssstt.. nogen der vil købe 100 kg coke :D

pssst jah, skal du os have pengene for panten ? .. jeg vil sq godt gi mit gamle blik kabinet og en jordnød..

9

tirsdag, 27. juli 2004, 19:35

Er det sådan en gun som de også bruger i jackass ?( :clap:

10

tirsdag, 27. juli 2004, 19:47

det er sådan en der skyder med små hvide kulger

11

tirsdag, 27. juli 2004, 19:49

Citeret

mp5a5 ras til salg skriv for mere info

den er aldrig brugt NOGENSINDE!!

kan vi få nogle specs.

Producent?

Skudhastighed?

er der batterier og kugler med??

Lader/ aflader???

Canon EOS 400D
Canon BG E3
Canon EF-S 18-55 (Kit) + EW-60C
Canon EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM + EW-78BII
Canon EF 70-300 f/4-5.6 IS USM
Canon Speedlite 430 EX
Canon 0C-E3 Off-Camera Shoe Cord
SanDisk Extreme III 2Gb + SanDisk Extreme III 4Gb

12

tirsdag, 27. juli 2004, 20:12

Helt ærlig - prøv lige at læse hvad Burger skrev. Køb & Salg: Denne del at forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord.
Det er til alles gavn, at tingene er samlet et sted !!
Ellers kunne vi alle bare skrive indlæg, hvor vi nu havde lyst :crazyeyes: Det kunne se kønt ud - og virkelige rimelig uoverskueligt :rolleyes:

13

tirsdag, 27. juli 2004, 20:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin
Helt ærlig - prøv lige at læse hvad Burger skrev. Køb & Salg: Denne del at forumet er til køb, salg og bytte af alt mellem himmel og jord.
Ellers kunne vi alle bare skrive indlæg, hvor vi nu havde lyst :crazyeyes: Det kunne se kønt ud - og virkelige rimelig uoverskueligt :rolleyes:

hold nu op med at brokke dig..

det nytter ikke noget han opretter 2 tråde vel? og han skal jo alligevel bruge en admin/mod til at flytte den her tråd til K&S .. ikke også bent?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

14

tirsdag, 27. juli 2004, 20:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af OriGiN

Citeret

det nytter ikke noget han opretter 2 tråde vel? og han skal jo alligevel bruge en admin/mod til at flytte den her tråd til K&S .. ikke også bent?

Nu startede jeg jo med at sige det pænt. Men fik så at vide at det er jo som man ta'r det. Hvis vi alle havde den holdning, ku' det bli' et kønt virvar og kaos i de forskellige fora.
Og det er da ikke særlig besværligt at oprette en ny det rigige sted og så slette denne her. Det behøver man da ikke have en Mod til :roller:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (27.07.2004, 20:21)

15

tirsdag, 27. juli 2004, 20:40

ved ikke om det bare er mig, men man kan da ikke slette sin egen tråd ?

CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
PSU: Q-tec 400W
Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"

16

tirsdag, 27. juli 2004, 21:02

Citeret

Citeret

Citeret

Nu startede jeg jo med at sige det pænt. Men fik så at vide at det er jo som man ta'r det. Hvis vi alle havde den holdning, ku' det bli' et kønt virvar og kaos i de forskellige fora.
Og det er da ikke særlig besværligt at oprette en ny det rigige sted og så slette denne her. Det behøver man da ikke have en Mod til :roller:

kan man ikke kun slette sin egen post og ikke hele tråden?

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

17

tirsdag, 27. juli 2004, 21:14

Mener ikke man kan slette sin tråd, når andre har skrevet i den.
Problemet er da ikke stort. Luk da denne tråd og lav en ny i køb og salg.
Problem solved. ;)

18

tirsdag, 27. juli 2004, 21:14

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

kan man ikke kun slette sin egen post og ikke hele tråden?

har lige prøvet at slette en af mine gamle tråde, det kunne jeg ik engang :rolleyes: ,mener bare jeg har slettede et par tråde førhen...Hmmm

19

tirsdag, 27. juli 2004, 21:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
har lige prøvet at slette en af mine gamle tråde, det kunne jeg ik engang :rolleyes: ,mener bare jeg har slettede et par tråde førhen...Hmmm

Jeps - ku' heller ik' med en af de gamle - mener også jeg har gjort det før - hmm !
Men som The_Hans skriver så er det jo bare at lukke denne og lave en ny det rigtige sted.

20

tirsdag, 27. juli 2004, 21:33

Flyttet til Køb Og Salg Af Hardware Og Software

Og stop så med at diskutere i mandens tråd, han prøver at sælge noget, ikke starte en debat.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.