Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 29. juni 2004, 21:26

Hehe jeg er komme til den tanke at jeg måske vil bytte mit SapphireTech Radeon 9700 pro for et andet kort. bare for at prøve noget nyt.. Nogen der er intresseret i et byt mayb?
Mangler i info om grafikkort der snakkes om kan de ses på dette link:

Kom med jeres bud :)

2

tirsdag, 29. juni 2004, 23:44

hmm ik for noget men jeg syns ikke at der er noget link overhoved

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "zweb.dk" (29.06.2004, 23:45)

Silent Bob

Gæst

3

onsdag, 30. juni 2004, 01:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af sHOIKAW
Hehe jeg er komme til den tanke at jeg måske vil bytte mit SapphireTech Radeon 9700 pro for et andet kort. bare for at prøve noget nyt.. Nogen der er intresseret i et byt mayb?
Mangler i info om grafikkort der snakkes om kan de ses på dette link:

Kom med jeres bud :)

hvad skal du ha i en ren handel ?

4

onsdag, 30. juni 2004, 13:24

rettelse, her linket til grafikkort http://www.sapphiretech.com/vga/9700proatl.asp
Hmm #3 hvad har du at byde med? (penge)

5

onsdag, 30. juni 2004, 14:05

jeg vil godt byde 1100 for det kort

6

onsdag, 30. juni 2004, 16:39

For lidt, går oxo kun med til bytte handel :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.