Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 7. maj 2004, 18:09

Jeg har en HP Jornada 680 liggende i gemmerne. Den er kun brugt 3 måneder tilbage i starten af 2000.

Den virker og alt originalt tilbehør inkl. Windows CE og MS Pocket Office følger med.

Den trænger til et nyt backup batteri, da det der sidder i er fladt.

Link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/produ…k&lang=en&cc=dk

Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge såfremt jeg ikke finder budene interessante nok.

Evt. bytte med en P4 Northwood C CPU

Befinder sig i Fredericia

HBO: 700 kr

2

fredag, 7. maj 2004, 21:11

hvor stor er den?

3

fredag, 7. maj 2004, 21:32

Den er 19 cm x 9 cm og ca. 3 cm tyk. Tastaturet er ganske behageligt at skrive på.

4

lørdag, 8. maj 2004, 20:12

Noget Abit NF7 med en barton 2500+ har også interesse.
Det samme kunne 512 MB PC3200 RAM af en fornuftig kvalitet også have.

5

søndag, 9. maj 2004, 01:11

Kan den afspille MP3?
Der er plads til CompactFlash kort ikke?

Kan du ikke også smide et billede op af den... Så vi lige kan se dens stand.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "BLiX" (09.05.2004, 01:30)

6

søndag, 9. maj 2004, 18:05

Jeg har ikke prøvet at afspille MP3 på den, men efter som den kører Windows CE og der er en højtaler i den er det vel bare at finde det rigtige software på nettet.

Ja, der kan sættes et CF kort, har lige prøvet med en 32 MB kort, og det fungerede fint.

Den er fuldstændig som ny, men har smidt et billede her http://www.boegebjerg.dk/HPJornada680.JPG. Flere billeder kan uploades, hvis det ønskes.

7

søndag, 9. maj 2004, 19:15

Du er ikke intr. i et par xbox spil?

8

søndag, 9. maj 2004, 22:42

Nej, har desværre ikke rigtigt noget at stoppe dem i, da jeg leger med en PS2.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.