1

onsdag, 19. februar 2003, 19:46

Jeg har en PIII coopermine 1000 mhz den sidder i et meget skrabet Msi bundkort. Den kører ved ca. 35 grader full load og derfor søger jeg et bundkort hvor det er muligt at overclocke den sådan rimeligt voldsomt! Men en PIII er jo locked så jeg skal vel også have noget ram der kan klare overclock ik?!

2

torsdag, 20. februar 2003, 16:41

Citeret

Originally posted by BassQues
Jeg har en PIII coopermine 1000 mhz den sidder i et meget skrabet Msi bundkort. Den kører ved ca. 35 grader full load og derfor søger jeg et bundkort hvor det er muligt at overclocke den sådan rimeligt voldsomt! Men en PIII er jo locked så jeg skal vel også have noget ram der kan klare overclock ik?!

Joh. Intel CPU´er er låst.... ;)

og joh, du skal have nogle RAM som kan klare at du overclocker dit system... og så skal du være sikker på at dit grafikkort ikke bliver brændt af når du hæver din FSB...

Du skal nok ikke regne med at få kæmpe meget ud af den CPU da 35 grader også er en del... som nemt bliver til mere... uden rigtig god køling...

Men lidt kan du jo måske godt få ud af den... ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.