21

lørdag, 3. marts 2018, 18:47

Jeg havde politi anmeldt. Hustlere af en eller anden årsag prøver altid at købe ekstra tid. Fatter ikke helt hvorfor. Men meld ham. Hans info som i adresse og navn er sikkert forkert også eller hemmeligt. Der er jo desværre et par gengangere både på hwt og Hol. Virker meget som om at du er blevet snydt. Så tjek op på om du kan finde ham personligt? Er alt falsk eller umuligt at finde så ved du hvor du står.
Har navnet på en som går igen og igen. Altid betinget straffe som = ingen straf.
Mistede selv ca 1000kr og da jeg skrev privat med ham, under en helt anden profil han oprettede, der begyndte han at skrive adressen på min kæreste. Så de er bare nasty de hustlere der. Karma med tiden!

Håber det lykkes alt sammen

22

lørdag, 3. marts 2018, 18:51

Det er normalt ikke noget vi ser på Tweak.dk.

23

tirsdag, 6. marts 2018, 09:45

MacGarlic virker ikke som den typiske hustler og da han har været bruger i længere tid her, får han 14 dage. Er der ikke penge der, får han en politianmeldelse.

24

tirsdag, 6. marts 2018, 12:07

:goodpost:
Fedt at der stadig er tålmodighed blandt tweaks brugere :-)
det virker som en fornuftig løsning Zhaq :-)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.