Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 5. september 2017, 16:46

Hej folkens

Har følgende i overskud efter at have opgraderet min brors spand.

Intel Core i5 4690 (non k)

Medfulgte i et færdigt system jeg købte på HOL sidste år. Har siden været til gavn i min brors spand.
Gør stadig et forrygende arbejde og har bl.a. leveret 90-100+ fps i BF1 (ultra @ 1080p) sammen med et 980ti.
Derudover en klasse CPU til CSGO (300 ish fps @ 4:3 res).
Kvit samt emballage (udover plastikdimsen) haves ikke. Der kan evt medfølge en stock køler, hvis det ønskes.
Kan godt sendes forsvarligt.

HBO: 800 kr
Køb-nu: 1000 kr

Cooler Master Hyper TX3i

Købt sidste år, elektronisk kvittering haves. Ingen emballage. Fint alternativ til en alm. stock køler med væsentlig bedre temps.
Sendes IKKE.

Pris: 100 kr

Begge kan afhentes i Hellerup. Respekter venligst også HBO og hold irrelevante kommentarer ude af tråden.

God aften til jer alle.

2

fredag, 8. september 2017, 14:31

BUMP

TX3i er solgt.

3

lørdag, 9. september 2017, 20:42

SOLGT OG AFHENTET VIA DBA (850 kr)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.