Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 25. maj 2017, 14:24

Sælger en Buffalo LinkStation 420 med 2x 4 TB. HDD.

Den er købt i slut 2015 og jeg har sat en lille label på den ene side, men ellers nærmest perfekt.
HDD har ikke meldt fejl på noget tidspunkt og den har ikke kørt 24/7, så de burde være i god stand.
Jeg har en online kvittering, hvis dette efterspørges. Jeg har sat den til salg på DBA også, men prisen er 2.000 kr.
Jeg tjekkede lige og fandt computersalg.dk, som stadigvæk har den: https://www.computersalg.dk/i/1055295/bu…-420-nas-server, så prisen er fra mit synspunkt fin. Derudover har jeg ikke original emballagen mere. Jeg vil helst ikke sende denne med posten, men er tit på farten, så kan afhentes eller leveres i Aarhus, Odense og Københavns området.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "kim.madsen" (29.05.2017, 20:49)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.