Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 19. marts 2017, 19:01

Hej Tweak,

Jeg ønsker at sælge min byg-selv computer fra primo August-2016. Jeg investerede i computeren som et led i mit sportsbetting-projekt, men da jeg sportsbetter med væsentlig mindre frekvens i dag, benytter jeg ikke længere min computer.

Specs findes i vedhæftede billede.

Nypris primo August-2016 inklusiv 27" IPS 4K LED skærm samt Logitech tastatur og mus er 15.000 DKK.

Jeg har selvfølgelig kvittering på alle komponenter.

Hvad kan jeg forvente at få for denne computer? Standen er selvfølgelig perfekt :)

David87 har vedhæftet følgende billeder:
  • Komponenter.PNG
  • Skærm.jpg
  • Computer.jpg

2

søndag, 19. marts 2017, 19:22

Mit bud på selve HW'eren ligger på ca 5500- 6000 kr. inkl. OS. Ærgerligt, at det ikke er et Z170 bundkort, for så havde man kunnet overclocke. Det er ikke muligt med et H170 bundkort.

Hvad resten er værd må andre svare på.

Pentium G4560 | ASUS B250M-K S | Crucial Ballistix Sport 8GB 2400MHz | Sapphire RX 480 Nitro+ 4GB | XFX TS 450w | NZXT S340 Black | Corsair Force LE200 240GB | Cooler Master Evo 212.

3

tirsdag, 21. marts 2017, 19:54

Ok, mange tak for svar :)

Hvor er det bedst at sælge sin computer? DBA, Guloggratis, eller? :)

4

tirsdag, 21. marts 2017, 20:27

DBA og lign. er ihvertfald kendt for at have et publikum der ved mindre om hardware og typisk byder lidt mere - Dog kan det også gå den anden vej hvis man prøver at sende noget mainstream købere ikke forstår.

Tweak.dk (Forum og vores FB Gruppe) og de andre IT forums er mere til "seriøse" handler hvor man meget handler på ens omdømme og tidligere handler - og så typisk til en mere realistisk pris ift. alder og ydelse frem og tilbage.

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT S340 Elite | ASRock Z270 Extreme4 | Intel i5 7600K | NZXT Kraken X52 | 2x8GB Trident RGB 320Mhz RGB | MSI 1080 Armor 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 650W | 4x256GB SSD | 2TB NAS Harddisk |

6

lørdag, 1. april 2017, 10:58

til salg?
Hej,

beklager mit sene svar, men troede jeg ville få besked, hvis nogen havde skrevet i min tråd :)

Ja, jeg satte den til salg i sidste uge. Er du interesseret? :)

Jeg investerede i den i forbindelse med mit betting projekt, hvor fokus var på live-betting, hvilket krævede en stor skærm til at have en portefølje af bookmakers åbne simultant. Dette projekt har jeg sat på standby.

7

tirsdag, 4. april 2017, 10:48

Jeg har sendt dig en privat besked, men skriver det også lige her for gennemskuelighedens skyld :)

Vil du være villig til at sælge CPU, bundkort og RAM samlet for sig selv?

8

onsdag, 5. april 2017, 21:01

Hej CPT,

Nej tak - der bliver lidt for meget administrativt bøvl med at sælge alle komponenter særskilt :)

Tilsvarende tråde

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.