Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 15. februar 2017, 10:57

Sælger ovenstående - den er 2-3 år gammel, og er mig bekendt uden fejl. Specs kan evt. ses her:
http://www.benq.com/product/monitor/XL2720Z

Jeg har brugt skærmen som primær skærm i 1½ år, og har været rigtig glad for den. Men har bestemt mig for at prøve en ultrawide i stedet.

Skærmen befinder sig i Aalborg - sælges som udgangspunkt udelukkende som afhentning da jeg ikke har kassen til den.
Evt. levering i nærheden af Aalborg/Aars kan nok også aftales :)

Jeg er 2. ejer af skærmen, men mener, at jeg har kvitteringen til at ligge.

HBO 1500,-

Sættes også til salg på andre sites. Der er pt. budt 1500,- afhentet....

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "sphinxdk" (19.02.2017, 13:26)

2

torsdag, 16. februar 2017, 11:08

... og jeg lader auktionen køre til søndag 19/2-17, kl. 1100 :)

3

torsdag, 16. februar 2017, 11:15

Tror ikke du skal regne med mere end 1500 kr for den skærm, så du burde slåtil :-)

4

torsdag, 16. februar 2017, 15:31

Slet ikke utænkeligt at det ender der - men lader den nu køre tiden ud alligevel. ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.