Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 6. januar 2017, 13:32

Grafikkort : Sapphire Radeon R9 270X dual x 4GB
Bundkort :M4A79XTD EVO
Ram : 2 x 4gb hyperx ram (8gb)
Cpu/Processor : amd phenom x4 965 3.4 ghz
Harddiskdrev : 1800 GB
Kabinet : Cooler Master HAF 922 Mid Tower
Os (Operating system) : Windows 7 64 bit
Der medfølger en 60hz skærm : Samsung SyncMaster P2250 da jeg har købt en 144 hz :)
Sælger computeren fordi at jeg gerne vil opgradere så at jeg kan spille de lidt mere cpu tunge spil :)
Fin gamer computer hvis du skal starte med at game men står eller du vil opgradere og mangler en pc... Den kan køre de fleste nye spil (Overwatch, battlefront (high setting), csgo, stranded deep, miscreated. Jeg spiller selv rust på medium settings fint. Jeg har engang spillet ark men da cpu'en i computeren ikke er så god til at trække det stoppede jeg. den kan køre GTA-V.

2.500,-
Jeg bor i storvorde, nordjylland

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Mikkels100" (07.01.2017, 16:25) med følgende begrundelse: skulle lige adde adresse

2

fredag, 6. januar 2017, 20:01

tror desværre ikke du skla forvente meget mere en 1500 for den et sted som her , det er en meget gammel platform phenom x4 og der er ikke en ssd i den.
et 270x er også ved at være et gammelt kort.

men på dba vil den nok kunne gå for mellem 2k og de 2.5k

held og lykke med salget :-)

Fx 8320 | Asus R9 280x | ASUS M5A97 EVO 2.0 | 8 gb G.Skill ARES 1866 MHz cl9 | 120 gb samsung 840 evo ssd
Canon 700d - Røde videomic go

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.