Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 29. april 2016, 10:27

Hej Tweak!

Jeg er helt ny bruger her, da jeg har læst mig til at jeg nok vil have bedst held med at købe brugte dele af brugerne herinde eller på HOL (som jeg ikke aner hvad er).

Jeg vil gerne bygge en lavbudgets gamer-PC, som mere eller mindre bare skal kunne køre League of Legends på max. settings, med en stabil fps på 80-140.

Hvis I har nogle tips eller råd, vil det også blive modtaget med kyshånd.

Rodenberg.

PS. Jeg søger også en lille SSD, da jeg vurderer at jeg ikke har behov for mere end 120GB, dog vil jeg meget gerne have en 250GB, hvis priser er rigtig. Køler, case, hele molevitten. Alt jeg kan spare penge på at købe brugt, er jeg interesseret i.

Tilsvarende tråde

Benyttede tags

cpu, mobo, RAM

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.