Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 6. august 2015, 11:42

Hej.

Har været ved at rydde op i stumperne i skabet og fundet alt til en low-end pc - fraset et bundkort :-(

Få krav:
- Billigt
- Understøtte enten C2D E6550/E6300 eller Phenom X3 8650
- skal virke 100%
- kunne klare 4X2GB DDR2 @ 667MHz
- Hentes/leveres i/ved Aalborg

MVH
Morten

2

tirsdag, 11. august 2015, 07:53

Har lige fundet en E7300, så den må gerne være på CPU-support :-)

4

torsdag, 13. august 2015, 23:35

Hvis ikke du fandt et mobo i Aalborg har jeg et der kan sendes. Det er et MSI 975X Platinum ATX mobo med fx SATA, IDE, PCI-E og PCI mm find manualen her http://www.msi.com/support/mb/975X_Platinum.html#down-manual

Jeg har fået moboet som et ombytter, dvs det ligger i en forseglet antistatic pose, som altså aldrig har været åben! Der medfølger bagplade, IDE kabler og USB plade, men ikke manual (kan downloades) og driver CD (brug win Xp eller nyere, der er alle driverne med.)

Pris incl porto, du får stregkode tilsendt, 200 kr

Hvis andre er interesseret kan det afhentes for 150 kr i København.

mvh Hymn

5

onsdag, 19. august 2015, 11:36

Tak for buddet Hymn - men jeg springer over og satser på at finde et billigere lokalt.

MVH
Morten

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.