1

lørdag, 22. marts 2014, 16:30

Jeg vil gerne sælge denne gamer bærbar, da jeg ikke mangler en bærbar mere.

Den har spillet BF3 på high/ultra flydende, og alt ser fantastisk ud på den 15.6" FullHD skærm som er en af de bedste der findes.
Den har følgende specs.
Intel Core i7-2760QM - 4x2.4ghz (Turbo 3.5ghz)
8Gb 1600Mhz DDR3 Kingston ram
AMD Radeon 6970m 2gb
8 Cellet batteri
Og selvfølgelig alt i netkort, bluetooth, DVD drev (brænder) osv.
OBS: Det er pt ikke nogen harddisk i den, derfor den lave pris. Så er der plads til, at smide en SSD i hvis man vil.

Den er i god stand.
HBO: 4000kr
Bud foregår helst på email. Kan også være interesseret i, at bytte med stationærecomputere + penge til dig.
Mvh.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

2

mandag, 24. marts 2014, 18:50

OP - kan nu leveres med en 500gb Seagate Hybrid harddisk.

"All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them." - Galileo Galilei

"Man skal ikke accelerere geologiske fragmenter i ballistiske baner, når man selv. residerer i et transparent domicil"

3

mandag, 24. marts 2014, 20:16

byder 3400kr.

AMD

4

tirsdag, 25. marts 2014, 00:23

Det er for lavt, eftersom HBO er 4.000kr, og jeg lige har modtaget et bud på mail på 4.000kr inkl den 500gb harddisk.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.