Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 13. september 2012, 20:49

Jeg vil gerne sælge mit kort da jeg har fundet ud af at mindre kan gøre det da jeg slet ik rigtig for det brugt som jeg ville ha.

Kortet er registeret hos KFA2.com så der er 2års garanti, der er kvittering, tilbehør original kasse og alt.

Link: http://kfa2.com/GTX680.shtml

HBO: 3500kr afhentet el. pp

Kortet befinder sig i Esbjerg og alt OT holdes i p.m. gider ik se på det.

2

fredag, 14. september 2012, 19:03

bytte med et Asus GTX660 TI-DC2OG-2GD5 el. GTX660 TI-DC2T-2GD5 kunne os vel komme på tale plus cash til mig selvfølge ^^

3

lørdag, 15. september 2012, 13:53

jeg købte et 680gtx for 3000 plus fragt, det var ikke engang pakket op og jeg fik kvit med :D

enten lavede jeg et røver køb eller også har du sat prisen for højt ;)

jeg købte det i juli

4

lørdag, 15. september 2012, 14:01

jeg købte et 680gtx for 3000 plus fragt, det var ikke engang pakket op og jeg fik kvit med :D

enten lavede jeg et røver køb eller også har du sat prisen for højt ;)

jeg købte det i juli

ja det er os dig, og gider ik se OT ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.