Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 26. februar 2004, 16:01

Hejsa

Jeg søger en strømforsygning med lys, den skal også meget gerne have 2 blæsere.

Skriv hvad I har og pris!

2

torsdag, 26. februar 2004, 16:06

hyar du en sf.? hvis du har så skil den ad ud ta blæseren ud og sæt en ny led blæser i? det hjælper og så kan du også selv bestemme om den skal larme eller ej :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

3

torsdag, 26. februar 2004, 16:29

Grunden til at jeg ville have en ny strømforsygning er fordi jeg skal bruge den til min stationær, da jeg så putter min nuværende i serveren.

Og så skal den være af god kvalitet, med 2 blæsere og lys.

4

torsdag, 26. februar 2004, 18:34

Hmm.. Jeg kunne da godt smide lidt lys i min evt..!?

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

5

torsdag, 26. februar 2004, 18:52

Hva vil du gi for sådan een?

Fordi hvis du er villig til at ofre en 600-krone eller deromkring, så ville jeg nok anbefale en:

http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=PSLC001&Fane

Er sgu en oki nice psu (fås også i sort)

Men kunne jo nok være du leder efter noget billigere siden du spørger folk her. Men var bare et forslag ;)

6

torsdag, 26. februar 2004, 23:49

Dare Devil:

Det ville da være dejligt hvis du kunne smide noget blåt lys i.

Men hvilken PSU er det, og hvad ville du have for det?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.