1

mandag, 20. februar 2012, 15:12

Hej!

Jeg har dette bundkort til salg, som er købt fra Techhaus for en eller to måneder siden. Standen er som ny, da det var et fejlkøb, og jeg fik det aldrig returneret, så nu sælger jeg det videre.

Original æske og al tilbehør medfølger, samt kvittering.

HBO: 150pp.

My mind is twisted by the Shadow and darkness.

2

torsdag, 22. marts 2012, 00:29

Kan godt se at tråden er gammel, men er det solgt?

3

lørdag, 24. marts 2012, 17:41

Hejsa - så vil jeg byde 250,- incl fragt. mvh

4

søndag, 25. marts 2012, 07:45

Du har PM (:

5

fredag, 30. marts 2012, 17:12

Hejsa JadleHF - Du skulle have haft send mig bundkortet, men har intet fået, samt du svarer ikke ikke på min mail. Venligst tilbagemeld pakkenummer.!!

6

søndag, 1. april 2012, 01:56

Har stadig intet hørt fra "Martin" JadleHF,!!!!!!!
Har indbetalt 265kr på hans konto. Han har givet mig en adresse på mit forlangende i Give. Er der nogen der kender ham?????????
Har sendt 3 - 4 mails både PM fra her og til hans gmail.

Trækker naturligvis alle skarpe ord tilbage, hvis JadleHF lige vil få orden i hans sager.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Ålborg_9000" (01.04.2012, 03:21)

7

mandag, 2. april 2012, 13:24

Mails har du muligvis sendt, men jeg har ikke adgang til min mail konto pga. formatering af en PC.
Men jeg har ikke modtaget én eneste PM fra dig.
Læs hvad jeg har skevet i White/Blacklist posten.

Rocket League PS4

Fodbold med biler i en arena! Holder det? Svaret er et overbevisende JA! Forestil dig at du putter Mario Kart,
Læs Mere

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

Mafia III er bekræftet

Så er der godt nyt til de, der har set frem til, at 2K Games kom med det nye Mafia III. Det er nemlig lige ble
Læs Mere

Ny World of Warcraft udvidelse annonceret

Under årets Gamescon i år er det blevet bekræftet, at Blizzard vil annoncere deres næste expansion pack til de
Læs Mere

Hoverboardet ser måske snart dagens lys

Vi har allerede set, at Lexus har teaset deres måske kommende hoverboard i et par videoer på YouTube. En af di
Læs Mere

Konkurrence! Design det nye logo for Tweak

Som I sikkert ved, så er vi godt i gang bag kulissen med at brygge et nyt site, der bringer en masse spændende
Læs Mere

LG's overskud pr. solgt smartphone latterligt lille

I det sidste kvartal har LG solgt 8,1 millioner LTE smartphones, hvilket jo egentlig må siges at være ganske g
Læs Mere

Officiel Reddit app på vej til Android

Reddit er om noget kendt som et onlineforum, der virkelig rangerer bredt og dækker stort set alt, hvad man ove
Læs Mere

AMD og NVIDIA lancerer nye Windows 10 drivere

I går løb Windows 10 ud til brugerne, og det var med mange delte meninger om dets succes. Her på redaktionen h
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.