1

mandag, 20. februar 2012, 13:42

Mojn!

Jeg mangler et GeForce GTX 280M til min gamle Zepto, mit nuværende kort er brændt af. Vær venligst opmærksom på at det er et M kort og ikke et alm. gfx kort ;)

Kom ud af busken hvis i har en gammel maskine liggende der er død eller i bare har et i overskud ;)

3

fredag, 16. marts 2012, 15:50

har du haft det gamle i en ovn? :)

4

lørdag, 17. marts 2012, 17:05

Nej havde det med i en ørken. Døde i afghanistan.
Et 9800 gtx kan i øvrigt også gøre det, hvis nogen ligger inde med sådan et.

6

torsdag, 3. maj 2012, 17:36

Du kan prøve at spørger ham her om han vil sende til DK
http://www.ebay.co.uk/itm/Nvidia-GeForce…=item43af629061

7

torsdag, 3. maj 2012, 18:55

Citeret

Nej havde det med i en ørken. Døde i afghanistan.
Et 9800 gtx kan i øvrigt også gøre det, hvis nogen ligger inde med sådan et.

Han mener om du har prøvet at bage grafikkortet.. Det hjælper faktisk nogle gange. Da det blødgøre lodningerne.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

8

onsdag, 16. maj 2012, 20:47

Du kan prøve at spørger ham her om han vil sende til DK
http://www.ebay.co.uk/itm/Nvidia-GeForce…=item43af629061

Hurra, den nåede jeg selvfølgelig ikke at se fordi jeg ikke var hjemme!
Det lyder sgu noget spøjst. Det næste bliver vel jeg skal hente kabrlstrækkeren? ;) hvad temp skal det så ha' og hvor længe?

Bærbaren røg i øvrigt på gulvet forleden fordi hylden den stod på var elendig og faldt sammen. Så nu dur skærmen ikke længere. Så med mindre jeg kan komme på noget smart med at sætte en ekstern skærm til så dør den nok snart på en genbrugsstation

9

tirsdag, 22. maj 2012, 11:51

Hurra, den nåede jeg selvfølgelig ikke at se fordi jeg ikke var hjemme!
Det lyder sgu noget spøjst. Det næste bliver vel jeg skal hente kabrlstrækkeren? ;) hvad temp skal det så ha' og hvor længe?

Bærbaren røg i øvrigt på gulvet forleden fordi hylden den stod på var elendig og faldt sammen. Så nu dur skærmen ikke længere. Så med mindre jeg kan komme på noget smart med at sætte en ekstern skærm til så dør den nok snart på en genbrugsstation

Jeg har med held bagt mit 8800 GT kort, efter lidt vejleding på hwt.
Pillede køler og alt andet af, så der kun var der rå kort tilbage.

Stillede ovnen på 200 grader.

Tog min plade/bradepande, eller hvad det nu hedder.

Lavede 4 sølvpapirs kuller (Bløde) meget let sammen presset. så man lige kan trykke grafikkortet lidt ned i dem, så det ligger bedre

Fik dem til at passe ved hvert sit hjørne på grafikkortet, og tjekkede at det lå nogenlunde i vatter. og de skal være helt ude på hjørnerne, så kortet mere eller mindre hænger frit.

Komponenterne, skal selvfølgelig vende op ad, så de ikke falder af, nå, loddetinnet bliver varm.

Jeg bagte det så i ca 6-7 min i den forvarmede ovn, ved de 200 grader.

det er ca et halvt år siden, og kortet virker endnu. inden det blev bagt, havde jeg røde streger på hele skærmen, efter få min, og kortet var nærmest ubrugelig.

Fik at vide, at det nok var ram fejl. pga kortet havde været for varmt, og at en tur i ovnen måske kunne hjælpe, og jeg havde jo intet at tabe.. :P

Up date følger

Fractal Design Define S Midi-Tower

Hvis du som PC-bygger har tænkt dig at gå all-in på vandkøling eller ekstrem luftkøling, så har du måske kigge
Læs Mere

Antec A.M.P Lifebar 10

Hvis du er en af dem, som er meget på farten og ofte er ved at løbe tør for strøm, inden du når at finde en st
Læs Mere

Raijintek Triton Core

De modificerbare AIO vandkølere er efterhånden ved at blive ret populære, og det især fordi det er en billig m
Læs Mere

be quiet! PurePower L8 - 730 watt

Denne gang tager vi et kig på endnu en strømforsyning, som kommer fra producenten be quiet! og deres nye model
Læs Mere

Xtreamer Wonder Media Player

Er du ikke bekendt med producenten Xtreamer, så vil vi i dag lave om på dette. Vi har nemlig modtaget deres Wo
Læs Mere

Samsung Galaxy S6 edge

Her på redaktionen elsker vi, når vi får tilbudt de nye sager til test, så vi var ikke sene til at takke ja, d
Læs Mere

BenQ BL3201PT 4K UHD Monitor

Det sker ikke ret tit, at vi tester skærme her på Tweak.dk, men i samarbejde med BenQ har vi fået en 32" 4K sk
Læs Mere

SteelSeries Siberia V3 headset

Det er ikke længe siden, vi sidst så på et headset fra SteelSeries. På trods af dette tager vi nu hul på endnu
Læs Mere

MSI opruster til næste APU-serie

AMD er ved at være klar til at lancere deres næste APU-serie med kodenavnet Godavari, og derved opruster MSI o
Læs Mere

Så flotte bliver spil måske i fremtiden

Vi er kommet lang vej, siden vi spillede Doom, Quake og Wolfenstein 3D. Det kan man i hvert fald se, når man s
Læs Mere

Microsoft får specielt high-tech patent

Som vi så ofte har nævnt, så roder man sig somme tider i håret over de patenter, der indgås fra tid til anden.
Læs Mere

DeviantArt fejrer May the Fourth

Måske kender du ikke siden DeviantArt, og er det ikke tilfældet, så vil vi kort introducere dig. Det er et sam
Læs Mere

Nu kan du prøve det nye Microsoft Office 2016

Hvis du vil være med på det nyeste beat, så har vi godt til dig. Microsoft har nemlig åbnet op for, at man som
Læs Mere

Han skal spille Pennywise i It-remake

Vi er mange, undertegnede inklusiv, der fordømmer den dag, vi satte os for at se Stephen Kings 'It' fra 1990,
Læs Mere

GIVEAWAY! Vind med Antec og Tweak.dk

På denne skønne tirsdag skal vi da have skudt en giveaway af sted. Det gør vi i samarbejde med Antec Mobile Pr
Læs Mere

Se billederne: Sådan ser Firefox OS ud

Vores fladskærme bliver smartere og smartere, og en af de nye ting, der kommer til 2015-fladskærmene er Mozill
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.