1

søndag, 19. februar 2012, 12:56

Har fundet 3 headsets frem fra gemmeren efter flytte kasserne er pakket ud, som jeg smider til salg.

De kan afhentes i 9900 Fr-havn eller sendes på købers regning.

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=315892 - HBO : 200,-

- Solgt til Brander9400 på hol.dk

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4206428 - HBO : 200,-

- Solgt til Schultz her på tweak.dk

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=537154 - HBO : 250,-

- Solgt til Pallemand01 på hol.dk

Så det er 2 stk steelseries og 1 stk roccat der er til salg, mit roccat har jeg lige fået tilsendt ny microfon fra Roccat så det er fuld funktionelt igen og de andre virker også som de skal, har ingen orginal kasse tilbage til nogle af dem, ej eller kvittering på dem, men de er 1-1½ år gamle alle 3.

Salg grundet jeg har mit Sennheiser pc360 som jeg ikke skifter væk fra igen.

De bliver selvfølgelig sendt forsvarligt hvis det ikke bliver til en afhentning.

Har også en masse kabler i form af lyd / billede kabler og routere i form af netgear til og ligge hvis det skulle have interesse for en evt. afhenter.

Dette indlæg er blevet redigeret 4 gange, senest redigeret af "Chi" (21.02.2012, 15:31)

2

mandag, 20. februar 2012, 07:45

op en tur....

3

mandag, 20. februar 2012, 10:42

Hvis du kan holde Roccat Kave til d. 1. vil jeg meget gerne tage det for 250 pp, altså 300 kr. :)

4

mandag, 20. februar 2012, 13:49

Hvis du kan holde Roccat Kave til d. 1. vil jeg meget gerne tage det for 250 pp, altså 300 kr. :)

Roccat er afsat, har ikke lige fået opdateret tråden.

5

tirsdag, 21. februar 2012, 11:52

Op en tur..

6

tirsdag, 21. februar 2012, 12:42

Så stik mig det sidste :)

Hvordan er standen?

7

tirsdag, 21. februar 2012, 14:02

Hvordan er standen?

Vil sige at standen på det er noget nær ny, ikke brugt alt for meget da jeg har en tendens til og følge moden og nye headsets.

Men efter og ha fået gloet nærmere på det nu her kan jeg se at det må være et v1 jeg har, for den har ingen mic der kan trækkes ud, men nærmere den seperate mic som følger med dertil som man kan stikke på skærmen eller hvor nu man vil.

Så ved ikke om det er noget for dig ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Chi" (21.02.2012, 14:16)

8

tirsdag, 21. februar 2012, 14:23

Hvordan er standen?

Vil sige at standen på det er noget nær ny, ikke brugt alt for meget da jeg har en tendens til og følge moden og nye headsets.

Men efter og ha fået gloet nærmere på det nu her kan jeg se at det må være et v1 jeg har, for den har ingen mic der kan trækkes ud, men nærmere den seperate mic som følger med dertil som man kan stikke på skærmen eller hvor nu man vil.

Ja, det er O.K med mig. Men tror dit HBO skal en tand ned før jeg hopper på den :)

9

tirsdag, 21. februar 2012, 14:39

Hvordan er standen?

Ja, det er O.K med mig. Men tror dit HBO skal en tand ned før jeg hopper på den :)

Du kan få det for 150 pp

10

tirsdag, 21. februar 2012, 15:32

Alle headsets solgt, tråden kan lukkes.

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Telltale Games udvikler Minecraft Story Mode

Spilproducenten Telltale Games
Læs Mere

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.