1

søndag, 19. februar 2012, 12:21

Hej,

Efter køb af nyt tv + anlæg har jeg fået nogle ting i overskud. Tingene ses på vedhæftede billede.

1)
37" Samsung LE37M87BDX LCD.
FullHD (1980x1020), 8ms, DVB-T MPEG2 + analog tuner.
Kvittering fra 15-06-2008 (CineMagic).
Stand: brugt, men ikke ridser af betydning og ikke nogen pixelfejl jeg har opdaget.
Har original emballage og også brugsvejledning, hvis jeg leder lidt efter den.

Pris-idé: 1500 kr. (giv et bud)

Er et godt TV som i billedet fint kan måle sig med moderne TV - det kræver bare man tilslutter en digital boks, modtager analogt signal, kun spiller konsol på den, eller tilslutter den som PC skærm (hvilket jeg også har brugt den en del til). Review Specs

2)
PS3 320GB Uncharted 3 edition
PS3 Slim 320GB inkl. 1 controller og spillet Uncharted 3.
Kvittering fra 15-02-2012 (Sony).
Stand: Aldrig åbnet kassen - købt gennem kampagne ved køb af nyt Sony TV.

Pris-idé: 1500 kr. (giv et bud) - SOLGT

Helt ny konsol, aldrig åbnet. Har en PS3 i forvejen, men købte denne gennem kampagne da jeg tænkte jeg kunne splitte rabatten med en som mangler en PS3. Spillet kan vi godt handle om, hvis køber ikke ønsker det med.

3)
Sony Skype Webcam - CMU-BR100
Kvittering fra 22-01-2012 (Føniks Computer)
Stand: Aldrig åbnet kassen.

Pris-idé: 500 kr. (giv et bud)

Dette webcam er i overskud, da jeg ikke vidste der fulgte en med i kampagne til mit nye TV. Har brugt mit andet webcam på mit Sont TV og det er rigtig lækkert med Skype på TV. Så kan man fint sidde og snakke i lang tid og også flere folk sammen. Kan bruges til næsten alle nyere Sony TV (se liste her )

-----

Tingene befinder sig i 8600 Silkeborg og jeg foretrækker afhentning (kan dog også levere inden for rimelig afstand). Tingene kan også godt sendes, men bud med afhentning vil blive foretrukket.

Jeg kan også sætte nogle slå-til priser som kun gælder ved afhentning. TV: 1600 kr, PS3: 1800 kr, Skype Cam: 600 kr.

Jeg er gud i tråden... la la la... Forbeholder med retten til ikke at sælge... la la la. :D Byd. :) Er muligvis også interesseret i bytte med SSD disk eller low-noise 120 mm blæsere.

Der er et HDMI kabel som også kan følge med til enten PS3 eller TV.

Frankovic har vedhæftet følgende billede:
  • lcd_skype_ps3.jpg

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Frankovic" (21.02.2012, 20:09)

2

tirsdag, 21. februar 2012, 20:09

Så er PS3 blevet solgt. :)

Byd endelig på de andre ting også, hvis I synes jeg har sat prisen for højt. Så må vi jo se. :D

3

søndag, 4. marts 2012, 15:43

TVet er også solgt nu. :)

Stadig ikke nogen her som kan bruge skype webcam til deres TV? Passer til CX, EX, NX og HX serie Sony TV. Det er som sagt ubrugt og med kvittering.

Benyttede tags

lcd, PS3, skype, tv, webcam

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.