21

fredag, 13. februar 2004, 13:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ajak
Jeg vil da ikke snyde folk det er da ikke meningen, men hvis i tror det er sådan. så skrider jeg da bare fra Tweak.dk. jeg gidder ikke at gå at slikke røv på folk nu, bare for at gøre det godt igen ! JEG HAR SEDT DE PENGE TIL FALSK så det er færdig nu. så tag forfanden da at slappe lidt af, i går fulstændig amok ! i er fanme barnlige at høre på, nu er det her den anden tråd hvor man sviner mig til ! men bare vent til det blir en af jer der ikke lige når i banken eller noget ! så skal i satme blive svinet til det er sikkert !!!

Fact er at du har fortalt Falsk at du ville overføre penge men gjorde det ikke før nu, det er vist mere end ikke at nå i banken når der går så langt tid. Jeg tror ikke at du har været ude på at snyde nogen, men hvis du havde håndteret sagen lidt mere stille og roligt i stedet for at svine folk til der sagde det var for dårligt du ikke havde betalt, hvilket det jo var, så havde folk nok ikke været lige så meget efter dig. Det havde været meget let for dig fra start af at have sagt, jeg har begået en fejl, den retter jeg op på med det samme. I stedet skriver du hele tiden som om det bestemt ikke er din skyld at Falsk ikke har fået pengene.

22

fredag, 13. februar 2004, 13:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ajak
jer der ikke lige når i banken eller noget ! så skal i satme blive svinet til det er sikkert !!!

I/du må gerne svine mig til hvis det skal tage mig 17 dage at finde en bank.!

BTW. Så tager jeg til Amager i 13 dage for at arb. og lur mig om jeg ikke skulle finde en bank som vil overføre penge (Kommer fra Jylland.) Jeg kan nemlig ikke nå det i dag og har ikke adgang til min netbank hvor jeg sidder.

Så mon ikke du skulle finde på en undskyldning i stil med, jeg er blevet kørt ned af en bil og jeg er ikke sikker på jeg nogen sinde bliver normal igen.!?

Min hjemmeside ModelFotograf.dk

IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |

23

fredag, 13. februar 2004, 13:59

gidder seriøst ikke at se på alle de latterlige kommentare i kommer med. jeg er da udemærket klar over det er fordårligt at de penge først er betalt nu, det er jeg helt klar over. men gidder ikke høre det fra 20menesker hele tiden der sviner en til mens man høre på det !

Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
A64 Winchester 3200 0.9
Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
Leadtek 7800GS

24

fredag, 13. februar 2004, 15:32

SÅ SKULLE DET VIST VÆRE NOK.

Jeg syntes det er latterligt, at I alle sidder derhjemme og sviner en person til, som om I aldrig har lavet en "bommert"

Men hvor svært kan det være, Aftalen kan bare være, at man sender pakken når man har pengene overført på kontoen!!!

Men husk så lige at sende pakken afsted, det er da sku også nogen der sløser med.

Det er vel ganske få der har den "onde vilje" og bevidst vil snyde andre.

SÅ VI SLUTTER HER DRENGE!!!! :cheers:

25

fredag, 13. februar 2004, 15:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af HULK2
Jeg syntes det er latterligt, at I alle sidder derhjemme og sviner en person til, som om I aldrig har lavet en "bommert"

Ja og nu er du rimelig ny herinde og ved ikke at vi havde en sag i denne stil (bare endnu værre) for nogle uger siden.

Derfor er folk påpasselige med deres handler herinde og det er de, efter min mening, i deres gode ret til.

Chill / Ajak var også bruger da den tråd var aktiv, så han burde også have forståelse for at folk er lidt forsigtige med deres handler i denne tid.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.