Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 12. februar 2004, 22:08

Hej

Ang. Chill, så kan jeg stå 100% inde for ham.

Han kunne aldrig finde på at snyde en han handler med.

Han har været hos mig her på Sjælland i 6 dage, drengen har kun alm. hævekort til en lille lokal bank i jylland og har derfor haft problemer med at overføre penge.

Men derfor skal han da overholde en aftale og oplyse, at han pt. ikke kan overflytte pengene.

Han har rigtig nok lavet handler i denne uge, men kun med nogen her i området omkring Hillerød, og det har været kontante handler.

SÅ TAKE IT EASY chill er sku god nok...

2

torsdag, 12. februar 2004, 22:45

jo men så skulle han da have forklaret falsk at han ikke lige havde pengene, det havde været et pænt træk ;)
Og ja jeg stoler også på ham men jeg sender ikke til folk før jeg har pengene ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

3

torsdag, 12. februar 2004, 22:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny
jo men så skulle han da have forklaret falsk at han ikke lige havde pengene, det havde været et pænt træk ;)
Og ja jeg stoler også på ham men jeg sender ikke til folk før jeg har pengene ;)

samme her vil folk ikke overføre til min konto før jeg sender er der ingen handel.

jeg har da ikke snydt nogle endnu og har da efter hånden solgt en del ting måde her og på oc.dk og hol.dk

4

torsdag, 12. februar 2004, 23:00

Vil også selv helst have penge før jeg sender varen, men skulle jeg handle med Fed7has, Tweak.dk, DEVIL_DK, Falsk, Johnny, Daniel/oc-central osv. tror jeg nu jeg kunne tage chancen.

(ikke for at sige kun dem og ikke visse andre.....bare eksempler)

:crazyeyes: :hammer:

Who am I?

5

torsdag, 12. februar 2004, 23:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Vil også selv helst have penge før jeg sender varen, men skulle jeg handle med Fed7has, Tweak.dk, DEVIL_DK, Falsk, Johnny, Daniel/oc-central osv. tror jeg nu jeg kunne tage chancen.

Nemlig... ;) ... Der er nogle der får lidt "good-will"... andre skal betale ved kasse1... :))

6

torsdag, 12. februar 2004, 23:14

Hov Gomer, hvad med mig? Jeg tror altså du liiige glemte mig der. Jeg er assor osse god nok.... :O

7

torsdag, 12. februar 2004, 23:52

Citeret

PimpF
Hov Gomer, hvad med mig? Jeg tror altså du liiige glemte mig der. Jeg er assor osse god nok....

Hehe bare eksempler :razz:

Who am I?

8

torsdag, 12. februar 2004, 23:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af HULK2
Hej

Ang. Chill, så kan jeg stå 100% inde for ham.

Han kunne aldrig finde på at snyde en han handler med.

Han har været hos mig her på Sjælland i 6 dage, drengen har kun alm. hævekort til en lille lokal bank i jylland og har derfor haft problemer med at overføre penge.

Men derfor skal han da overholde en aftale og oplyse, at han pt. ikke kan overflytte pengene.

Han har rigtig nok lavet handler i denne uge, men kun med nogen her i området omkring Hillerød, og det har været kontante handler.

SÅ TAKE IT EASY chill er sku god nok...

Chill ?... Øhh er det ikke ham der kalder sig Ajak nu ? :]

9

fredag, 13. februar 2004, 00:47

Citeret

Takker for tilliden :D

Det ville da også være for dumt at sætte sit ry på spil for de par hundrede, men det er jo ikke alle der har den holdning :evil:

Chill hvis du har skiftet navn nu, så er det ikke så godt for dit omdømme :]

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

10

fredag, 13. februar 2004, 00:55

ok jeg hedder "bth" på oc.dk og Gomer Pyle så mange andre steder jeg kan huske.

Tror det er sådan:
Ajes oc-central.dk
Bond oc.dk
Chill tweak.dk

Ved det ikke men mener jeg.

Who am I?

11

fredag, 13. februar 2004, 01:30

Er ved at ændre alle min brugere til AJAK. så det er ens på alle de forums jeg er på, så der ikke er noget at tvivle om når man siger AJAK.. Det skal siges det med Falsk er ordnet ! så han har pengene mandag senest!

Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
A64 Winchester 3200 0.9
Corsair XMS3200XLPRO 1024Mb
Leadtek 7800GS

12

fredag, 13. februar 2004, 01:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ajak
Er ved at ændre alle min brugere til AJAK. så det er ens på alle de forums jeg er på, så der ikke er noget at tvivle om når man siger AJAK.. Det skal siges det med Falsk er ordnet ! så han har pengene mandag senest!

Du må egentlig også godt skrive mig på din "liste".

Har selv haft dårlige erfaringer med en bruger herinde og dine undskyldninger er bare ikke gode nok - sry - men ville aldrig kunne handle med dig herinde

13

fredag, 13. februar 2004, 03:44

Der er jo heller ikke noget jeg kan bruge fra en AMD mand, så jeg er ligeglad med det aerial. :D

Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
A64 Winchester 3200 0.9
Leadtek 7800GS

14

fredag, 13. februar 2004, 04:12

Citeret

Der er jo heller ikke noget jeg kan bruge fra en AMD mand, så jeg er ligeglad med det aerial. :D

U'r post is : :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame: :lame:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (13.02.2004, 04:13)

15

fredag, 13. februar 2004, 08:08

:clap: :clap: :dance:

Der var vidst en anden amd mand der blev lidt stødt der hva´? :D:P

16

fredag, 13. februar 2004, 10:51

Jeg synes hele denne her sag lugter lidt for meget, især efter der skiftes navn uden at skrive det i sig eller noget!
Chill/Bond/Ajak/??? har tydeligtvis ikke overholdt de aftaler han har lavet med Falsk, men alligevel bliver han ved med at skrive som om det i hvert tilfælde ikke er hans skyld at pengene ikke er gået ind hos Falsk. Hvis det var mig der havde lavet sådan en bommert, så ville jeg nok bare skynde mig at undskylde i stedet for at forsøge på at tørre skylden af på alle mulige omstændigheder.
Nu risikerer jeg helt sikkert at komme på listen over folk Chill ikke vil handle med, det er helt ok med mig, så slipper jeg da for spændingen.
Men jeg tror desværre at listen over folk der ikke vil handle med dig er længere end din liste.

17

fredag, 13. februar 2004, 11:00

Jamen Petter78 jeg vil gerne handle med dig :O :D hehe

Who am I?

18

fredag, 13. februar 2004, 11:24

Citeret

Jamen Petter78 jeg vil gerne handle med dig :O :D hehe

Jeg vil da også gerne handle med dig.

Som udgangspunkt stoler jeg på folk og har ikke problemer med at overføre penge til folk inden en handel, tit har jeg heller ikke problemer med at sende en vare inden jeg har set pengene, for begge parter skal jo stole på hinanden. Jeg har lavet mange handler med fremmede, den eneste gang jeg er blevet snydt var ved en "face to face" handel hvor varen viste sig at være defekt. Jeg mødtes med sælger på Hovedbanegården og havde hans navn og adresse, det passede med krak, det var så bare ikke hans rigtige navn. Man kan så sige at det nok var min egen skyld for at være lidt for uforsigtig, men jeg tænkte ikke at nogle ville sælge en defekt cpu for 300kr, det er lidt lidt at gøre sig til kriminel for.
Så hvis folk gerne vil snyde folk (hvilket nok ikke har været chill's intention overhovedet og han heller ikke har gjort hvis pengene er overført) så kan de sagtens.
Men når der er sådan et forum hvor man bare lige kan oprette en bruger og så lave handler, så vil det selvfølgeligt tiltrække nogle uærlige personer som lige vil score lidt hurtige penge, så engang imellem er det non uungåeligt at der er nogle der bliver snydt. Det er bare godt at det ikke er oftere og at man stadigvæk kan handle uden at forvente det værste.

19

fredag, 13. februar 2004, 11:24

Citeret

Men er du ligeglad når jeg siger :
Undskyldninger osv kan du droppe - du overholder dine handelsaftaler, hvis du fortsat vil benytte køb og salg forummet :evil:

20

fredag, 13. februar 2004, 13:38

Jeg vil da ikke snyde folk det er da ikke meningen, men hvis i tror det er sådan. så skrider jeg da bare fra Tweak.dk. jeg gidder ikke at gå at slikke røv på folk nu, bare for at gøre det godt igen ! JEG HAR SEDT DE PENGE TIL FALSK så det er færdig nu. så tag forfanden da at slappe lidt af, i går fulstændig amok ! i er fanme barnlige at høre på, nu er det her den anden tråd hvor man sviner mig til ! men bare vent til det blir en af jer der ikke lige når i banken eller noget ! så skal i satme blive svinet til det er sikkert !!!

Msi K8N 2 Plat 54 Wifi
A64 Winchester 3200 0.9
Leadtek 7800GS

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.