Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

1

søndag, 26. juni 2011, 16:10

ja jeg kunne godt tænke mig at vide hva min cpu og bundkort kunne være værd.

CPU'en er baloo's gamle han har kørt 3,8ghz så vist jeg husker, jeg har aldrig haft den deroppe den køre 2847mhz til daglig og det er kun cpu'en og kender ikke alderen.

Intel Core i7-860

bundkortet ja er købt hos komplett.dk den 2011-01-31 med kvittering alt tilbehør, kasse og deres ROG Sticker.

Asus Maximus III Gene

hva kan disse to ting være værd idag? :boxing:

her er CPU-Z Validering til dem som gerne vil se den:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "puma99dk|" (26.06.2011, 16:12)

2

søndag, 26. juni 2011, 16:50

Ville nok sige omkring de 450kr for cpu'en, der er en I7-920 til salg herinde som nok ryger for omkring de 450kr. så din skulle nok indbringe det samme, bundkort måske 500-600kr.
Det er jo sådan set en god cpu og et rigtigt godt bundkort, men tiden er nok løbet fra lga1156 og Sandy er billig og hurtig.

3

søndag, 26. juni 2011, 17:12

har sendt pm til dig puma

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

4

søndag, 26. juni 2011, 17:20

ja det var ik møj :ohmy:, el om det performer meget godt, men igen det var blot en vurdering ^^;

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.