Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 6. april 2011, 14:25

Ja, så skal jeg af med den 3GS'er jeg render rundt med til dagligt, og søger derfor en iPhone 4. En 3GS kan også bruges, men er ikke villig til at ofre særlig mange penge for den.

4'eren skal selvfølgelig gerne være i så god kvalitet/stand som muligt, især gerne hvis der har været folie/skin på.

Jeg søger ikke urealistiske priser, hvor jeg ligeså godt kunne købe den fra ny.

Skriv gerne hvad i har, handlen behøver ikke være en der finder sted lige med det samme, jeg kan sagtens vente.

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

2

torsdag, 7. april 2011, 09:18

Altså......... Jeg har en iPhone 4 du måske kan købe. Der er bare en mindre hage, og hvis du IKKE er til Jailbreak, skal du bare stoppe med at læse nu :)

Det er min arbejds telefon fra da jeg var i USA, hvilket betyder den er låst til AT&T. Den er lige nu jailbreaket med iOS 4.3.1, og om 1-2 dage kommer der et unlock så den kan bruges med danske carriers. Det er en 32Gb version, og standen er fin. Der er en mindre lommeridse i skærmen foran, som jeg selv kun ser når den er slukket.

Der er ingen kabler eller kasse med, og afhentning vil være at foretrække, så der ikke opstår misforståelser, og al unødvendig snak om tyveri kan aflives.

Hvis du er intr kan du få IMEI + Serienummer og selv checke !

Giv lyd :)

Jan

3

fredag, 8. april 2011, 15:32

Det lyder interessant.

Men det går self udover prisen at den ikke er dansk, at en er ridset, at der ikke er garanti/reklameation, at den skal jailbreaks og at der ingen kabler eller emballage er med.

Men er jeg er meget interesseret.

Vi kan forsætte på PM eller mail hvis det er? Derudover vil billeder være dejlige, bare lige for at se hvordan den ser ud. :razz:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.