1

mandag, 2. februar 2004, 13:50

Hejsa.

Jeg sælger et komplet Friends DVD Boxset (Sæson 1-9) - det indeholder 54 DVD'er :T
Det er helt nyt og uåbnet, og er købt i Netto til 2500,-

Sælger det for 2000, hvilket jeg mener er en rimelig pris da det er helt nyt.

Forbeholder mig retten til bla bla :)

Skriv hvis i er interesserede..

Mvh DH

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DarkhorZe" (02.02.2004, 13:52)

2

mandag, 2. februar 2004, 14:57

Er de 2000kr inklusiv eller eksklusiv porto? :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

3

mandag, 2. februar 2004, 15:42

Det snakker jeg lige med køber om ;) Bliver højest sandsynligt noget med at dele portoen..

Men kan dog se du bor i Esbjerg - er du der i weekenden? Skal nemlig derovre fra fredag til mandag ;)

4

tirsdag, 3. februar 2004, 00:18

*bump*

Vågn op engel :P

5

tirsdag, 3. februar 2004, 14:51

Hello :)

Sorry at der ikke er blevet svaret, jeg skrev fra engels' profil :)

Jeg overvejer at købe den, men er ikke sikker på det da jeg, hvis jeg køber den, ikke har så mange penge til tøj - og det er jo vigtigt. Men jeg vil meget gerne have den, hehe :) Jeg synes at prisen er rimelig, men ville ønske at du kunne sænke den.

- Trine

- Trine, hende den fine

6

tirsdag, 3. februar 2004, 14:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Hello :)

Sorry at der ikke er blevet svaret, jeg skrev fra engels' profil :)

Jeg overvejer at købe den, men er ikke sikker på det da jeg, hvis jeg køber den, ikke har så mange penge til tøj - og det er jo vigtigt. Men jeg vil meget gerne have den, hehe :) Jeg synes at prisen er rimelig, men ville ønske at du kunne sænke den.

- Trine

Heysan!

Vi må lige snakke om det - skal jo til Esbjerg på fredag. Så slipper du ihvertfald for porto. Synes godt nok den pris er rimelig i forhold til det er helt nyt, men kan vi ikke lige snakkes via msn ? :)

matzi@ofir.dk

Mvh DH

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.