Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 1. marts 2011, 22:17

Hey.

Sælger denne Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5545.
http://www.laptops.dk/product_info.php?c…roducts_id=1921

Men monteret med 3GB RAM.

Fra 14/03/2008. Kvittering haves og måske original emballage. Maskinen er kommet med Vista Home Premium som medfølger men er nu monteret med Windows 7. har aldrig været til rep.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at fruen har droppet maskinen pga. batteritid er nede på ca.30 min. i høj ydelse. Nyt batteri koster ca. kr.500,-. Nyt batteri kan monteres mod delbetaling.

Flg. komponeter kunne have interesse for bytte da jeg vil opgraderer min gamle pc.

Motherboard(1156/AM3), CPU(i5-i7-Phenom II 4/6, Grafikkort(HD68xx/69xx/GTX5xx
Kabinet-skal være stilrent pga. kontor-pc.

Hbo. kr.1800,-

Maskinen er også til salg på Hardwareonline. Første gang jeg sælger noget på Tweak så bær over hvis noget ikke stemmer. Så skal jeg nok rette det.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PeterAA" (03.03.2011, 16:52)

2

onsdag, 2. marts 2011, 11:47

Har afinstalleret Windows 7 og formateret med den originale Vista Home Premium.

Efter maskinen nu er "renset" er batteritid ca.40min. i høj ydelse og ca.55min. i balace.

Vil meget helst bytte med noget grej, grafikkort, motherboard, CPU eller kabinet.

Kom nu gutter. Der må være nogen der har noget fint grej liggende som kan bruge denne laptop.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.