1

fredag, 25. februar 2011, 21:52

Hej!

Jeg har en fin Apple Iphone 4 16gb i sort den har været brugt i 1 uge,

DEn virker fint står som ny ingen ridser overhoved, jeg ville gerne tage billeder men eftersom kameraet sidder i telefonen så bliver det lidt svært men den står i mint condition :) passet på og er i hardcase cover

Jeg har æsken og det hele

Kvitteringen er væk :-/ har ringet til apple og der er garanti hos dem

Den er købt hos Telenor og jeg har fået låst den op -.- 500kr inden for bindingsperiode

Byd

Håndskrevet kvittering gives meget gerne :)

Findes i nordsjælland

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Dazebabz" (27.02.2011, 23:15)

2

fredag, 25. februar 2011, 23:18

har en veninde som overvejer at købe en .. hvad regner du med for den ?

3

fredag, 25. februar 2011, 23:33

Pas.

Brugt prisen på DBA ligger omkring 4000kr

Men altså slå mellem 300 - 500kr af det er vel ikke helt i skuret ?

4

lørdag, 26. februar 2011, 09:28

En helt ny koster det samme :-)

5

lørdag, 26. februar 2011, 10:42

Keyser

Ligger de ikke på 4600kr hos apple? :)

6

lørdag, 26. februar 2011, 10:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dazebabz
Keyser

Ligger de ikke på 4600kr hos apple? :)

Jeps. Men kun 1 uge gammel, så kan du da bare leverer den retur og få alle pengene

7

lørdag, 26. februar 2011, 11:02

Vis læser forum er den 1 købt med abonoment kvitteringen er pist borte så der er ikke så meget returret på, ellers var salgs forum ikke kommet på tale

8

lørdag, 26. februar 2011, 12:19

Citeret

Vis læser forum er den 1 købt med abonoment kvitteringen er pist borte så der er ikke så meget returret på, ellers var salgs forum ikke kommet på tale

Du er i din fulde ret til at få den refunderet. Købsnummer og dato har de registreret, så den holder ikke

9

lørdag, 26. februar 2011, 12:32

Har du ikke noget andet interressant og bruge din tid på. ? end og ødelægge det her forum. ? Jeg prøver og sælge en telefon så kan du være flintrene ligeglad om jeg taber 1000kr på det. ?

10

lørdag, 26. februar 2011, 12:33

Citeret

Har du ikke noget andet interressant og bruge din tid på. ? end og ødelægge det her forum. ? Jeg prøver og sælge en telefon så kan du være flintrene ligeglad om jeg taber 1000kr på det. ?

Op til dig. Det var for at hjælpe dig!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "KeyzerSoze" (26.02.2011, 13:36)

11

lørdag, 26. februar 2011, 14:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze

Citeret

der er noget folk har misforstået...

returret er KUN muligt hvis telefonen IKKE er brugt.

at man i nogen butikker måske kan overbevise dem om at returner skal jeg ikke kunne svare på, men sikkert muligt, hvis man gider hælde vand ud af ørerne

w00p w00p

12

lørdag, 26. februar 2011, 17:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af SplatDK

Citeret

Oprindeligt indlæg af KeyzerSoze

Citeret

der er noget folk har misforstået...

returret er KUN muligt hvis telefonen IKKE er brugt.

at man i nogen butikker måske kan overbevise dem om at returner skal jeg ikke kunne svare på, men sikkert muligt, hvis man gider hælde vand ud af ørerne

Du har i hvert tilfælde lov til at prøve produktet

13

lørdag, 26. februar 2011, 19:41

Ja men det kan man for det meste nede i butikken så den holder ikke, plus du gider jo ikke have en telefon der har været åben vis du går ned og betaler for en helt ny

14

lørdag, 26. februar 2011, 19:53

Citeret

Ja men det kan man for det meste nede i butikken så den holder ikke, plus du gider jo ikke have en telefon der har været åben vis du går ned og betaler for en helt ny

Surt du ikke vil lytte, men nok tidspilde herfra

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.