Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 21. februar 2011, 14:30

jeg søger et kabinet med et godt airflow .. jeg tænker noget i stil med Antec three hundred eller nine hundred eller Cooler Master Elite 430 .. ikke fordi det skal være dem, men bare et kabinet med rig mulighed for blæser tilslutning ... Stand er næsten ligemeget, dog skal det ikke være smadret ..

jeg søger en byttehandel ..

jeg har følgene ..

Mobo: Intel D865Perl socket 478

cpu P4 3.2Ghz cpu socket 478

cpu køler Nexus PHT-3600

1gb samsung ddr ram pc-2700

Club 3d Hd3850 512mb ram agp

Georg jensen kombineret isskraber og p-skive (aldrig brugt og i original æske)

Georg jensen salat bestik - Arne jacobsen design - rustfrit stål ( aldrig brugt og i original æske)

Marchand Double Hawk - fjernstyret helikopter incl. lader, joystick, batterier og lidt reservedele ..

Specialized Hardrock Pro Mtb stel incl forgaffel .. bemærk.. kun stel og gaffel .. det er lidt slidt og der er en smule overflade rust på dæmper, men det kan tages med noget helt fint sandpapir..
Super lækkert stel hvis man vil bygge sig en mtb fra bunden ..

Skriv hvis i har noget kabi liggende i vil bytte med :D

kan hente på det meste af sjælland

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.