1

søndag, 20. februar 2011, 12:23

Kære læsere

Jeg står desværre og skal af med min elskede RevoDrive SSD på 120GB. Den har kørt som en engel med mit styresystem på i godt 4 måneder, men nu bliver jeg nødt til at skille mig af med den. Dette er grundet et vandkølesystem hvor det er umuligt at få plads til den, og jeg bliver derfor nødt til at drage til Sata 6Gb/s SSD'er i stedet for PCIe, som ellers er klart det bedste.

Dette er den perfekte SSD til personen der skal have et lynhurtigt operativsystem og load-tider i spil. Resten kan i sku' læse selv på nettet :crazyeyes:

Spec:
Op til 75.000 IOPS
Read: Op til 540Mb/s
Write: Op til 480Mb/s
Undgår overførselsflaskehalse fordi den kører igennem PCIe x4

Jeg har alle de originale emballager og indpakninger der fulgte med. Kvitteringen er jeg i gang med at få fat i, og burde modtage den på mandag.

RevoDriven har kun været brugt i et ikke-rygerhjem og har altid fungeret i topklasse i samarbejde med masser af luftkøling (overkill-køling med andre ord)

Nypris: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4202773
HBO: 1200kr. (Buddet ligger på 1550pp på hwt.dk)

Den befinder sig i 2830-Virum nær KBH og den bliver gerne afsendt på købers regning. Dog foretrækker jeg afhentning eller face2face-handel.

Jeg kan også kontaktes på mobil 30250956 @SMS.

Tak på forhånd!

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.