Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 15. januar 2011, 20:12

Hey Tweak..

Jeg sælger denne fine og meget velholdte skærm, som jeg har nupset fra mine forældre, efter de fik en ny. Den har stået i et IKKE ryger hjem, og der er ingen fysiske defekter som ridser eller lignende. Den er lidt støvet, men den bliver selvfølgelig støvet af. Der er indbyggede højtalere i skærmen, og disse fungerer vha. grønt-jackstik -> grønt-jackstik som også følger med..

Den kører 75Hz @ 1280x1024 som også er dens max opløsning.

Den er nok ved at være et par år gammel, har ikke kvittering da den er smidt væk..

BILLEDER: http://myupload.dk/handleupload/4ebce163…e90631295118266

HBO; 150,-
Køb nu; 300,-

Befinder sig i 6840 Oksbøl, og kan desværre ikke sendes. Kan nok godt levere i nærmeste område (Esbjerg, Varde osv) :)

Med venlig hilsen

Daniel

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.