Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 11. januar 2011, 19:53

Ryddede lidt op i gemmeren den anden dag og fandt nogle gamle kølehoveder, et res. og lidt fittings (samt nogle stumper slange).

De 2 chipset kølere kan nok godt bruges til et eller andet, men cpu hovederne passer nok næppe på nogle systemer der er noget værd at ofre vandkøling på :P

Dangerden CPU
Random chipset, billede 1
Random chipset, billede 2
Random CPU
Muligvis Asetek chipset, billede 1 SOLGT!
Muligvis Asetek chipset, billede 2 SOLGT!

Dangerden res. (mener aldrig jeg fik taget den i brug)

Div. montering
Div fittings + slanger

Fandt også et par 120mm radiatore, et bay res samt en hydor l20 pumpe

120mm Radiator, nr 1
120mm Radiator, nr 2 SOLGT!
Bay res. SOLGT!
Hydor L20 pumpe

Delene befinder sig i øvrigt i Esbjerg.

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Try-this" (23.01.2011, 16:07)

2

søndag, 23. januar 2011, 01:06

hvor meget for dit bay res, kan komme og hente imorgen ved hurtig handel ?

3

søndag, 23. januar 2011, 01:34

Er ikke helt sikker på hvad tingen er værd, omkring 100kr?

4

søndag, 23. januar 2011, 11:47

skal vi sige en 50er også henter jeg den i løbet idag ?, den er ikke utæt eller noget vel?

5

søndag, 23. januar 2011, 11:52

Tjaa.. en 50'er vel fint :)

Sidst jeg havde den i brug fejlede den ingenting :)

Sender dig lige en PM med adressen

6

søndag, 23. januar 2011, 13:09

lyder fint men blir nok efter spise tid iaften ved ikke hvordan det passer dig ?, har du ellers noget spændene liggende som kunne værd at bruge penge på :) ?

7

søndag, 23. januar 2011, 13:12

Passer mig fint nok, men sender dig lige mit mobil nummer også

Har ikke rigtig andet end det her vandkølingssjov, men det er du da også velkommen til at købe mere af ;)

8

søndag, 23. januar 2011, 13:13

jep, tror bare jeg tar en kigger på det hele kan jo være der er et eller andet halløj man kunne bruge :)

9

søndag, 23. januar 2011, 13:16

ah, super :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.