Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 8. januar 2011, 11:49

Lækker 22" TFT monitor fra HP i den bedre ende af skalaen - velegnet til spil (5ms) og med mulighed for at rotere skærmen (sætte den på højkandt) - indbyggede højtalere og USB hub.

Anmeldelse

EDBpriser link

Befinder sig i Varde/Esbjerg og kvittering haves.

HBO 600 kr.

2

lørdag, 8. januar 2011, 12:55

.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Korospo" (08.01.2011, 13:15)

3

lørdag, 8. januar 2011, 13:08

Citeret

Oprindeligt indlæg af Korospo
hej kunne godt ha intra, hvilkent hz kan den køre med og står den som ny eller brugt ?, lidt mere info ville være super!

hvorfor kigger du ikke via hans links

4

lørdag, 8. januar 2011, 13:14

Citeret

hej kunne godt ha intra, hvilkent hz kan den køre med og står den som ny eller brugt ?, lidt mere info ville være super!

Mig bekendt kører alle LCD paneler 60Hz (uanset hvad producenterne eller oplyser) :)

Specs for skærmen er her:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/docum…=null&site=null

Den er brugt - men har stået samme sted siden den blev købt. Fremstår som ny.

5

lørdag, 8. januar 2011, 13:14

ups sry, er lige vågnet og havde slet ikke tænkt over det MY BAD!

Citeret

Oprindeligt indlæg af SSDfreak

Citeret

hvorfor kigger du ikke via hans links

6

lørdag, 8. januar 2011, 13:16

okay, kan du evt tage et billed?

hvor i varde området bor du, kunne jo komme ud og kigge hvis det var.

7

lørdag, 8. januar 2011, 13:25

Øhm jeg kan godt tage et billede men den er magen til den på billedet i annoncen.. :crazyeyes: - Den er super velholdt, ingen ridser, døde pixels eller noget. Du kan altid takke nej ved afhentning hvis du syntes der er mangler (det er der ikke ;) )

8

lørdag, 8. januar 2011, 13:35

okay, men tar den lige på overvejlse så, men hvis jeg skulle komme og kigge kan det så blive imorgen omkring ved en 1 tiden eller deromkring ?

EDIT: hvorfor er det enlig du sægler den, det er jo en super fin skærm ?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Korospo" (08.01.2011, 13:36)

9

lørdag, 8. januar 2011, 13:37

Det finder vi ud af - den er også til salg på hol.dk og ryger til højeste bud - Måske du lige vil komme med et bud på den også ?

10

lørdag, 8. januar 2011, 13:37

jamen så smider jeg et bud på 500.- ved ikke om det er skambud men vil starte et sted :).

11

lørdag, 8. januar 2011, 13:56

HBO er 600 kr - den ryger ikke for mindre end det.

12

søndag, 9. januar 2011, 09:22

Citeret

EDIT: hvorfor er det enlig du sægler den, det er jo en super fin skærm ?

Fik aldrig svaret dig - Jeg har fået en iMac istedet.

Skærmen er stadig til salg - højeste bud er pt de 500 kr fra Korospo.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.