1

onsdag, 5. januar 2011, 18:47

Hejsa herinde :)

Da jeg for nyligt er blevet skilt fra min eks-mand (Kio Liex herinde) har han efterladt et kabinet her, som jeg har fået lov til at sælge.. Hvis det ikke bliver solgt, ryger det på lossepladsen, hvilket næsten vil være synd, da jeg husker han lagde ENORM mange timer i det kabinet..

Billeder samt lige tekst om projektet kan ses her. http://liex.dk/readarticle.php?article_id=7

Dog sælges den uden hardware, men med komplet vandkøling(Muligvis er der en defekt pumpe)

Har ingen mindstepris, så byd endelig, hvis det skulle have interesse :) Kio Liex brugte som sagt mange timer dengang, og kan huske at han fik stor ros både herinde og andre steder for hans "håndværk".

Hvis et evt. salg bliver aktuel, skal man lige være opmærksom på at den vejer en halv bondegård, så den bør hentes på min adresse i Karup.

Og som sagt, så har Kio Liex givet sit samtykke til, at jeg må sælge den.. Ellers havde jeg ikke gjort det :)

Hvis der skulle være spørgsmål, så spørg endelig.. Skal komme med de bedste svar jeg kan :)

På forhånd tak

Marie

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MarieBJ" (06.01.2011, 00:30)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.